vloet
Legacy Member
BuYcKi zei:Zeer jammer voor Ricciardo wel.
ad:
Dat gevoel overheerst wel bij mij. Had het ook 100% verdiend. Al ben ik ook blij dat Albon eindelijk dat podium gehaald heeft.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BuYcKi zei:Zeer jammer voor Ricciardo wel.
ad:


nokeyboard zei:Dat t-shirt van Lewis![]()
RipTor zei:Begint er los over te gaan mijn gedacht....
_Pe_ zei:Was er ook geen race waar duidelijk sneller was en er toch achter moest blijven ? Race 1 dacht ik ? Al vanaf race 1 kreeg Vettel vorig jaar het voordeel terwijl vanaf diezelfde race al duidelijk was wie de snellere van de 2 was.
Maakt eigenlijk niet uit. Ik reageerde enkel op het feit dat men hier blijkbaar van mening is dat Vettel het met minder materiaal moet doen en dat er daarom zo een groot verschil is tussen de 2. Wie zegt dat dat klopt ? Het was vorig jaar vanaf race 1 duidelijk wie het voordeel kreeg en toch was de 2de piloot iets sneller. Het is heel waarschijnlijk dat Vettel vorig jaar de eerste was die de updates kreeg en bijgevolg had Vettel toen de betere wagen maar hij was toch niet sneller. Wie zegt dat het niet zo is dat ze nu met dezelfde wagens rijden en je nu pas het echte verschil ziet tussen de beide piloten ? Ik persoonlijk zie geen verschil tussen de 2 wagens. Bij Force India bijvoorbeeld zie je duidelijk dat Stroll met andere barge boards rijdt dan Perez. En toen Stoffel nog bij McLaren reed was het soms bijna alsof Alonso met een heel andere wagen reed. Dezelfde kleurstelling maar voor de rest zag je duidelijk verschillen in de voorvleugel, de achtervleugel en de barge boards. Maar nu bij Ferrari zie ik geen verschil, wat ook weer niet wil zeggen dat ze er niet zijn. Neem nu dat de wagen van Leclerc beter is. En wat dan nog ? Dat is de normale gang van zaken. De piloot die vertrekt zal altijd minder betrokken worden bij de evolutie van de wagen.
Vettel had het zelf in handen om 1ste piloot te blijven maar hij is daar niet in geslaagd. Daarom ook dat ik niet akkoord ga met de uitspraak dat Vettel zijn wagen langzamer gemaakt wordt om hun keuze om Vettel te laten gaan te "rechtvaardigen". Hem zoveel geld blijven betalen voor het hetgeen hij effectief laat zien was gewoon niet meer te rechtvaardigen en daarom vervangen ze Vettel door Sainz. Ik ben trouwens niet van mening dat Vettel vervangen door Sainz een slimme stap is, maar het zal zeker een pak goedkoper zijn.
Inderdaad. Ik was mis. Hij heeft het dan toch afgemaakt. Hij heeft het zichzelf wel serieus moeilijk gemaakt, en ik geloof dat ik Horner dat ook heb horen zeggen na de race, maar hij heeft zijn podium toch beet. Aan de andere kant moet je ook wel toegeven dat P3 eigenlijk wel het doel moest zijn na het uitvallen van Max. De 2 Mercedessen zijn gewoon te snel en de rest is trager dan zijn Red Bull dus P3 was wel eigenlijk het minimum.marcel zei:ik denk het wel.
Schandalig. Hij is veruit de beste piloot van het hele veld en daarvoor bewonder ik hem maar ze mogen hem best eens straffen voor die t-shirts en dat BLM gezeik. Ik snap echt niet waarom Lewis daar met een andere t-shirt moet staan wanneer de rest daar staat met "No Racism" op zijn T-shirt. En zijn T-shirt van vandaag was er serieus over. Dit is sport en hier is geen plaats voor politiek.nokeyboard zei:Dat t-shirt van Lewis![]()
Ik heb die posts inderdaad gelezen. Ik heb er eens hartelijk mee gelachen. Komaan hé. Serieus blijven. Je vond het normaal dat Leclerc achter Vettel moest blijven want het was in de eerste plaats de schuld van de pitmuur dat Leclerc sneller was. Meende je dit echt of moet ik dit klasseren als een fanboy uitspraak ?FlatSix zei:Lees jij eigenlijk ooit de posts die Eniac en ik schrijven, waarin telkens zeer eenvoudig in simpele taal uitgelegd wordt hoe verkeerd je zelf bent?
Allé, bedoel uw eerste zin nog maar, dat was toen helemaal door de strategie keuzes die Ferrari gemaakt heeft maar dat ben je allicht weeral vergeten...
_Pe_ zei:Ik heb die posts inderdaad gelezen. Ik heb er eens hartelijk mee gelachen. Komaan hé. Serieus blijven. Je vond het normaal dat Leclerc achter Vettel moest blijven want het was in de eerste plaats de schuld van de pitmuur dat Leclerc sneller was. Meende je dit echt of moet ik dit klasseren als een fanboy uitspraak ?
Nog nooit heb ik een piloot gezien die zijn teamgenoot voorbij laat of een ander voordeel geeft omdat hij per ongeluk een voordeel gehad heeft door een fout aan de pitmuur. En ik hoop dat dat ook nooit zal gebeuren. Neem nu eens dat de pitcrew van Ferrari de pitstop van Leclerc verkloot en dat Vettel daardoor plots voor Leclerc zit op het circuit. Ga jij dan zeggen dat Vettel maar aan de kant moet en Leclerc moet voorbij laten want "het was de schuld van de pitcrew dat Leclerc plots achter Vettel zat" ? Ik denk van niet. Indien ik me goed herinner is dat trouwens dit jaar al gebeurd maar ik weet niet meer tijdens welke GP. Ik geloof België. Ik heb jou hier toen niet zien typen dat Vettel Lecerc voorbij had moeten laten.
_Pe_ zei:Schandalig. Hij is veruit de beste piloot van het hele veld en daarvoor bewonder ik hem maar ze mogen hem best eens straffen voor die t-shirts en dat BLM gezeik. Ik snap echt niet waarom Lewis daar met een andere t-shirt moet staan wanneer de rest daar staat met "No Racism" op zijn T-shirt. En zijn T-shirt van vandaag was er serieus over. Dit is sport en hier is geen plaats voor politiek.
FlatSix zei:En dan uiteraard in typische Pe stijl de standaard verdraaiing. Klassieker.

Cerulean zei:Ik vind het zeer bewonderenswaardig dat jij en eniac daar energie in kunnen blijven steken.
Cerulean zei:Wat stond er vandaag op Lewis zijn shirt? Moest weg vlak na de race![]()

FlatSix zei:Meer dan de korte reacties van hierboven maak ik er niet van.
"Arrest the cops who killed voornaam achternaam", ben zelf niet zo mee in de hele BLM/USA hetze dus zou niet weten wie dat is.