Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marcel zei:
vishnusixclix zei:Op internationale fora niets dan respect voor Hamilton om dit als publiek figuur onder de aandacht te brengen. Hier enkel tegenstand. Jammer. Én tekenend.
Nesjamag zei:Ik was blij toen ik zijn t-shirt zag. Niet enkel "black lives matter", maar terecht ook een vraag om die criminele agenten te arresteren.
Moest ik het zijn er stond niet "cops", maar "killer cops" en ook "no one above the law".
Gelukkig gebruikt hij de exposure die hij heeft en beperkt hij zich niet tot shit social media.
. Ik denk niet dat er een t-shirt wordt gedragen in Sochi voor Navalny of dat iemand iets gaat dragen voor de oeigoeren in China 

Nesjamag zei:Ik was blij toen ik zijn t-shirt zag. Niet enkel "black lives matter", maar terecht ook een vraag om die criminele agenten te arresteren.
Moest ik het zijn er stond niet "cops", maar "killer cops" en ook "no one above the law".
Gelukkig gebruikt hij de exposure die hij heeft en beperkt hij zich niet tot shit social media.
Maar als het filmpje over zijn hypocrisie hier dan gepost wordt, wordt het verwijderd. Dat helpt ook niet.vishnusixclix zei:Op internationale fora niets dan respect voor Hamilton om dit als publiek figuur onder de aandacht te brengen. Hier enkel tegenstand. Jammer. Én tekenend.
BuYcKi zei:Het ‘probleem’ is dat velen hun sport zien als ontspanning/weg van het dagelijkse gezeur en gezaag, en nu gaan ze het nog wat in de sport vermengen.. Het gaat er allemaal wat over vind ik zelf ook.
En kijk maar eens naar Mercedes hun sociale media.. iedereen is niet even positief zoals je laat uitschijnen. Ben benieuwd waar F1 de lijn gaat trekken, wrs als het te laat is.
Hit Hard zei:Ik dacht eerst ook: wat staat ie daar met dat shirt.
Van de andere kant: als hij een shirt had aangetrokken met daarop "I won a GP and all I got was this tiny trophy", hadden we daar allemaal eens goed om gelachen. Waarom mag dan zo'n serieuze boodschap niet? Hij doet dat omdat hij de mogelijkheid heeft om dat aan de wereld te laten zien op zo'n podium. Zijn boodschap interesseert mij eerlijk gezegd ook niet (waarmee ik niet wil zeggen dat ik goedkeur wat er allemaal gebeurd is), maar het kan toch geen kwaad. Als hij dat T-shirt niet had gehad stond ie daar met Mercedes en Bose op zijn lijf, 't is nu niet dat dat veel interessanter is.
nokeyboard zei:Ik ben eens benieuwd of Lewis hiervoor een straf gaat krijgen.
Maar het zijn die sponsors wel die zijn grote salaris betalen. ik als sponsor zou er dan ook niet kunnen met lachen dat de moment van zichtbaarheid er is het uithangbord van het team daar staat met een andere t-shirt en de sponsors onzichtbaar worden.Hit Hard zei:Als hij dat T-shirt niet had gehad stond ie daar met Mercedes en Bose op zijn lijf, 't is nu niet dat dat veel interessanter is.
vishnusixclix zei:Dit is geen "politiek". Mercedes denkt het ook.
#weraceasone maar how how niet te hevig hé mannen, want zo lijkt het alsof we het écht menen...