marcel
Legacy Member
volgens mij is 75s toch iets meer dan 1 minuut (ik zou zelfs zeggen een kwart meer)
Vettel zit nu gewoon in de positie waarin Webber en Raikkonen zaten toen zij team-genoot waren van Vettel. En da's ook logisch imo, na Vettel's 2019, en wat hij nu doet is gewoon dat bevestigen, meer niet.
en Stroll, tjah. Perez heeft ook gewoon de pech daar dat hij 2 races gemist heeft, en dat Stroll nu vóór ligt in het kampioenschap. Dan moet je je als eigenaar al niet meer in bochten wringen om uit te leggen waarom je je zoon voortrekt.
Al vindt ik wel dat Szafnauer zich wel belachelijk maakt in de situatie. Heel het seizoen zit hij te zeggen dat er niet aan Vettel gedacht wordt, en dat hij stevige contracten heeft met beide rijders. En nu het ontslag er is, verwijt hij Perez dat hij het had moeten verwachten, want dat er altijd duidelijk gecommuniceerd is dat het een optie was. Wees daar gewoon eerlijk over.
het gaat niet per se over 1 wagen trager maken he. het is wel een feit dat Racing Point 1 set upgrades klaar had, en dat die op de wagen van Stroll zitten. en dat gebeurt eigenlijk veel in F1, dat 1 wagen binnen een team sneller is dan de andere. Als je dan (Gutierrez-style) enkele jaren later met modder wilt gooien, noem je dat dan "bewust trager maken" of zelfs vlakaf "sabotage".
Vettel zit nu gewoon in de positie waarin Webber en Raikkonen zaten toen zij team-genoot waren van Vettel. En da's ook logisch imo, na Vettel's 2019, en wat hij nu doet is gewoon dat bevestigen, meer niet.
en Stroll, tjah. Perez heeft ook gewoon de pech daar dat hij 2 races gemist heeft, en dat Stroll nu vóór ligt in het kampioenschap. Dan moet je je als eigenaar al niet meer in bochten wringen om uit te leggen waarom je je zoon voortrekt.
Al vindt ik wel dat Szafnauer zich wel belachelijk maakt in de situatie. Heel het seizoen zit hij te zeggen dat er niet aan Vettel gedacht wordt, en dat hij stevige contracten heeft met beide rijders. En nu het ontslag er is, verwijt hij Perez dat hij het had moeten verwachten, want dat er altijd duidelijk gecommuniceerd is dat het een optie was. Wees daar gewoon eerlijk over.
Timothy555 zei:Geloof je dat nu echt, dat een team 1 van z’n wagens bewust trager gaat maken zodat 1 rijder beter uit de verf komt?
het gaat niet per se over 1 wagen trager maken he. het is wel een feit dat Racing Point 1 set upgrades klaar had, en dat die op de wagen van Stroll zitten. en dat gebeurt eigenlijk veel in F1, dat 1 wagen binnen een team sneller is dan de andere. Als je dan (Gutierrez-style) enkele jaren later met modder wilt gooien, noem je dat dan "bewust trager maken" of zelfs vlakaf "sabotage".



