eniac
Legacy Member
Wolfken zei:.
Je mag niet vergeten dat het huidige Renault F1 team nog maar vijf jaar in de F1 zit, en dan reden ze in 2016 zelfs nog met het oude Lotus chassis.
McLaren stond in 2018 nog minder ver dan Renault op vlak van chassis, en is het jaar daarop over Renault heen gesprongen. Er is niet direct een reden waarom Renault niet boven hun klantenteams zou kunnen staan. Temeer daar Renault veel diepere kennis van hun krachtbron heeft en daardoor ook nog meer de synergie tussen krachtbron en chassis zouden moeten kunnen opzoeken.
Ik geef je wel gelijk dat gezien het budget van Red Bull, het logisch is dat Red Bull hen verslaat. Maar daar verwijt ik hen weer onzin te vertellen over naar de top te willen gaan in F1. En die vlieger gaat sowieso niet op ivm McLaren.
En dat Renault verslagen wordt door hun klantenteams, laat, voor mij dan toch, goed zien dat de motor op een behoorlijk niveau staat.
Deze snap ik niet. Waarom volgt dat daaruit? In 2017 was de Renault nog altijd helemaal niet op niveau en werden ze verslagen door Red Bull en stonden ze op niveau van Toro Rosso. Dus hoezo wijst verslaan worden door klantenteams op een motor die op niveau is?


Er gaan zeker discussie komen.


