Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RiCOManiaC zei:Das dan wel heel zuur voor vooral Shwartzman en Illot maar ook voor Magnussen.... Ik snap trouwens niet waarom Gio nog een jaar mag blijven... Waarom een Ferrari junior houden die ondertussen al 27 is terwijl er 3 in de wachtrij staan...
Ik heb trouwens gehoord dat Kimi nog gaat bijtekenen en dat Mick gewoon naar Alfa gaat.
Geweldig toch! marcel zei:Leclerc wordt al genoeg gestraft door met de Ferrari te moeten rijden.
Elke1988 zei:Zijn er maar 3 races te gaan?
https://www.gptoday.net/nl/seizoen/kalender/f1/races
duitsland, portugal en italie
Elke1988 zei:Ik ben blij dat hij terug en durft te spreken.
10/10 Alonso
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f...her-zal-altijd-groter-zijn-dan-lewis-hamilton

Ze kunnen sowieso altijd een motor hebben. Indien geen van de leveranciers wil zal de FIA een leverancier aanduiden.RaZoR be zei:Ben benieuwd wat de gevolgen gaan zijn voor RedBull.
Gaan zij proberen bij Mercedes / Ferrari of zelfs Renault terug aan te kloppen? of zouden ze er zelf ook de brui aan geven?