Archief - FIA Formula 1/2/3 2020 - Winterstop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cerulean

Legacy Member
Giovinazzi en Kimi die nog een jaar in F1 blijven, redelijk onbegrijpelijk. Kimi kan zich in deze omstandigheden toch onmogelijk amuseren.
Dat wordt nu wel al een aantal jaar gezegd "hij zal volgend seizoen wel op pensioen gaan".

Shaddix

Legacy Member
RiCOManiaC zei:
Das dan wel heel zuur voor vooral Shwartzman en Illot maar ook voor Magnussen.... Ik snap trouwens niet waarom Gio nog een jaar mag blijven... Waarom een Ferrari junior houden die ondertussen al 27 is terwijl er 3 in de wachtrij staan...

Ik heb trouwens gehoord dat Kimi nog gaat bijtekenen en dat Mick gewoon naar Alfa gaat.

Shwartzman had een brilliante eerste seizoenshelft maar is nu toch wat door het ijs gezakt. Misschien dat het voor hem dus geen ramp zou zijn om volgend jaar nog eens F2 te doen en de titel te pakken. De snelheid zit er duidelijk wel in maar hij zal zelf ook voor de start van het seizoen niet hebben gedacht er eens in 1 jaartje door te walsen (zoals hij in F3 deed).

Ik ben ook heel benieuwd of ze bij AT Kyvat buiten gaan smijten om te vervangen door Tsunoda. Die doet het ook best goed in de F2 en is gelinkt aan Honda. Je zou haast geen reden kunnen verzinnen om het niet te doen IMO.

Cerulean

Legacy Member
Tsunoda bij AT is voor mij quasi onvermijdelijk. Die is ook wel gegroeid tijdens het F2 seizoen, en rijdt misschien nog niet consistent genoeg, maar de snelheid is er wel. Het heeft alleszins weinig zin om nóg een jaar met Kvyat te doen, dus waarom niet Tsunoda eens laten proberen... Anderzijds zou hij ook niet de eerste Red Bull junior zijn die te snel is doorgestroomd. Ze hebben ook nog Vips, maar die heeft eigenlijk te weinig laten zien sinds hij Gelael vervangt. Natuurlijk is het allesbehalve evident om in 't midden van een seizoen ineens in te springen.

Shaddix

Legacy Member
Het zou ook een klein mirakel zijn als Vips nog aan de nodige SL punten geraakt.

sink

Legacy Member
Schumacher & Illot mogen FP1 rijden volgende week voor respectievelijk Alfa & Haas.
Schwartzman krijgt FP1 @ Abu Dhabi
Alle drie mogen ter voorbereiding deze week met de SF71H rijden op Fiorano.

Krijgen ze alle drie toch wel een mooie kans als Ferrari juniors. Alleen Schwartzman heeft nog nooit in een F1 gereden

Shaddix

Legacy Member
Dat Lerclerc minder snel gestraft wordt door FIArari werd dit weekend ook bewezen hé :unsure:

Jonas89

Legacy Member
[video=youtube;RuIF-1J163Y]https://www.youtube.com/watch?v=RuIF-1J163Y[/video]

RaZoR be

Legacy Member
Ben benieuwd wat de gevolgen gaan zijn voor RedBull.

Gaan zij proberen bij Mercedes / Ferrari of zelfs Renault terug aan te kloppen? of zouden ze er zelf ook de brui aan geven?

eniac

Legacy Member
RaZoR be zei:
Ben benieuwd wat de gevolgen gaan zijn voor RedBull.

Gaan zij proberen bij Mercedes / Ferrari of zelfs Renault terug aan te kloppen? of zouden ze er zelf ook de brui aan geven?
Ze kunnen sowieso altijd een motor hebben. Indien geen van de leveranciers wil zal de FIA een leverancier aanduiden.

marcel

Legacy Member
Red Bull heeft ondertussen bevestigd dat ze een leverancier gaan zoeken voor 2022 and beyond.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan