Volgend jaar rijden er al 4 teams met een Mercedes motor, ik denk niet dat Mercedes nog twee extra teams van een motor mag voorzien.
Renault zal volgend jaar de enige constructeur zijn zonder klantenteam, dus ik denk dat er veel kans is dat Red Bull terug met Renault zal rijden, ik denk dat de Renault motor op dit ogenblik beter en krachtiger is dan de motoren van Honda en Ferrari, ik denk dan ook dat het een beetje zuur zal zijn voor Renault nu hun motor eindelijk krachtig en betrouwbaar genoeg is, en dat ze eindelijk een competitief chassis hebben, Ze zo goed als zeker verplicht zullen zijn om terug motoren te leveren aan Red Bull, die daarmee dan misschien de vruchten zullen plukken die eigenlijk voor Renault zelf bedoeld waren.
Dat Verstappen door deze situatie mag vertrekken, kan misschien waar zijn, maar ik zie niet goed in waar hij terecht zou kunnen, zolang Hamilton niet stopt, zal hij niet welkom zijn bij Mercedes, misschien dat Hamilton nu iets sneller zijn contract zal tekenen

.
En indien Hamilton een nieuwe verbintenis aangaat met Mercedes, dan hoor je toch zo'n beetje overal dat dit voor drie jaar zal zijn. Ik verwacht dat Bottas dan nog 1 jaar rijdt voor Mercedes, en dat dan Russel zijn plaats zal innemen, en als Hamilton dan binnen drie jaar zou stoppen, kan Russel dan zijn plaats innemen.