Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marcel zei:in his defense: hij kwam uit een moeilijke hoek, en omdat er nog andere T2 gemist hebben, kon hij ook niet echt remmen, anders knalden ze in zijn gearbox. en dan is dat gat gewoon heel klein.

SomeDude zei:No offense maar hij ziet Max zo rijden en dat ziet er het snelste uit voor hem dan op track blijven maar hij is helaas geen Max![]()
Ja, de straf (2x5sec) was naar mijn mening terecht, hij moet niet zagen. Die extra penalty points was er wel over, dat is voor zware zaken zoals race incidenten. Hij deed er géén enkel voordeel mee hé.nokeyboard zei:Lewis zijn penalty points van vandaag zijn cancelled.

makila zei:Ja, de straf (2x5sec) was naar mijn mening terecht, hij moet niet zagen. Die extra penalty points was er wel over, dat is voor zware zaken zoals race incidenten. Hij deed er géén enkel voordeel mee hé.
vishnusixclix was me voor![]()

makila zei:Die extra penalty points was er wel over, dat is voor zware zaken zoals race incidenten.
vishnusixclix zei:Nu wordt het mooi, die penalty points zijn cancelled. Dat was compleet belachelijk om dat gelijk te stellen aan het puntensysteem dat origineel bedoeld is om rijders te straffen na het accidenten veroorzaken, of gewoon onsportief rijgedrag.
En nu lezen we ook wie er mee bij de stewards zat: Mika Salo. Die naam is al eerder opgedoken en dat is inderdaad telkens tijdens races met zeer slechte beslissingen zijn geweest.
Hij doet er wel voordeel mee: hij oefent zijn start/warmt de zaken op. En dat doet ie 2x, terwijl de rest het maar maximaal 1x doet (want er is niet meer plaats in de voorziene zone). Het was nog eens gevaarlijk ook op die plaats.makila zei:Hij deed er géén enkel voordeel mee hé.
. Misschien is dat extraatje wel nodig om een echte grote te worden.
eniac zei:Kan er mij eens iemand uitleggen wat er "what a recovery drive" is aan virtueel derde de baan opkomen na pitstop en daar gewoon te blijven?
Echt waar, alle respect voor de prestaties en dominantie maar dat eeuwige "us against the world" en "het was allemaal zo moeilijk" wordt zo enorm vermoeiend he.![]()

Hit Hard zei:Hij doet er wel voordeel mee: hij oefent zijn start/warmt de zaken op. En dat doet ie 2x, terwijl de rest het maar maximaal 1x doet (want er is niet meer plaats in de voorziene zone). Het was nog eens gevaarlijk ook op die plaats.
Dat is nu eens een zwart-wit regel die moedwillig overtreden wordt: daar staat een straf toch niet ter discussie? Als er nu 3 penalty points hadden op gestaan had ie er toch 2x3 moeten krijgen. Die penalty points voor speeding under yellow en entering a closed pitlane zijn ook heel duidelijk. Daar is toch geen duscussie over mogelijk?
if you ain't cheating, you ain't trying. and if you get caught, you ain't trying hard enough.Hamilton komt niet alleen in de buurt van Schumacher zijn aantal overwinningen, ook van Schumacher zijn gewoonte om op of net over het randje van de regels te handelen. Misschien is dat extraatje wel nodig om een echte grote te worden.
marcel zei:het was een "Race Director's note" voor deze specifieke GP. da's minder zwart-wit als het algemene reglement, maar nog was de straf terecht.
sink zei:Nieuwe geruchten rond de Haas & Alfa Romeo lineup voor volgend jaar:
Raikkonen en Giovinazzi to be confirmed at Alfa Romeo
Perez en Schumacher bij Haas, to be confirmed@Nurburgring binnen 2 weken