stungunner
Legacy Member
Maar je kan het verleden toch niet negeren om de kwaliteit van een piloot te bepalen?
Pas op, uiteraard kan iemand over the top zijn, en dat is nu bij Vettel mss wel de vraag, maar zeggen dat Perez sowieso beter is vind ik gewoon afbreuk doen aan de kwaliteiten van Vettel.
En Stroll op basis van deze quali dan ook weer gaan afschrijven? Die is toch gewoon heel erg gegroeid de laatste jaren, dat er nog velen zijn die hem niet moeten omdat hij in de F1 zit door het geld van papa vind ik flauw. Wat zou je zelf doen in zijn plaats? "Nee pa, ik ga geen F1 rijden want iedereen gaat denken dat ik een fils à papa ben, ik zal wel BTCS ofzo gaan rijden"? Er zijn nog heel wat pay drivers die in de F1 zijn geraakt door het geld achter hen (euh, Perez anyone...?), hier is het nu toevallig zijn vader zijn geld, big deal. En als pay driver doet Stroll het toch echt wel beter dan vele anderen, maar toch krijgt hij om één of andere reden steeds maar weer een stempel opgekleefd.
Deze quali leek even spannend te gaan worden in q2, tot het in q3 weer gewoon dezelfde logische uitkomst was (voor p1 dan toch, straf van Max om toch nog op p2 te geraken). Ik was vroeger Schumacher fan en was dus nogal biased (en gewoon content dat hij met Ferrari domineerde), maar ik kan me niet herinneren dat het tijdens zijn dominantie zo saai was als nu met Hamilton.
Pas op, uiteraard kan iemand over the top zijn, en dat is nu bij Vettel mss wel de vraag, maar zeggen dat Perez sowieso beter is vind ik gewoon afbreuk doen aan de kwaliteiten van Vettel.
En Stroll op basis van deze quali dan ook weer gaan afschrijven? Die is toch gewoon heel erg gegroeid de laatste jaren, dat er nog velen zijn die hem niet moeten omdat hij in de F1 zit door het geld van papa vind ik flauw. Wat zou je zelf doen in zijn plaats? "Nee pa, ik ga geen F1 rijden want iedereen gaat denken dat ik een fils à papa ben, ik zal wel BTCS ofzo gaan rijden"? Er zijn nog heel wat pay drivers die in de F1 zijn geraakt door het geld achter hen (euh, Perez anyone...?), hier is het nu toevallig zijn vader zijn geld, big deal. En als pay driver doet Stroll het toch echt wel beter dan vele anderen, maar toch krijgt hij om één of andere reden steeds maar weer een stempel opgekleefd.
Deze quali leek even spannend te gaan worden in q2, tot het in q3 weer gewoon dezelfde logische uitkomst was (voor p1 dan toch, straf van Max om toch nog op p2 te geraken). Ik was vroeger Schumacher fan en was dus nogal biased (en gewoon content dat hij met Ferrari domineerde), maar ik kan me niet herinneren dat het tijdens zijn dominantie zo saai was als nu met Hamilton.
