marcel
Legacy Member
Da's wel lomp bij Renault. Ocon die Ricciardo doorlaat, maar die gaat dan aan de verkeerde kant van die curb rijden, waardoor hij een penalty mag verwachten
fair zou zijn alle tijd straffen nà de race, tbh.
Shaddix zei:Maar je hebt ook kans dat die 5sec weggewerkt wordt door een SC.
Voor de toeschouwers is dit ook beter, anders moet je al beginnen rekenen op den duur...
fair zou zijn alle tijd straffen nà de race, tbh.

Ricciardo


