Archief - FIA Formula 1/2/3 2020 - Winterstop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
Is wel Gasly zijn schuld dan hoor.. hoe lang wachtte hij niet om te vertrekken.

:crazy:


EDIT; Was net net op tijd. Fjew.

marcel

Legacy Member
Verstappen is toch een klootzakske.

overtake in pitlane, dan zijn teammate inhalen, om dan op de meet op zijn rem te gaan staan na zijn flying lap, want hij wilt zijn tijd niet verbeteren... waarom is al die zever dan nodig?

BuYcKi

Legacy Member
Wat is er met Bottas gebeurd? Zo sterk op vrijdag, en nu zit Lewis er bijna een seconde voor al gans de dag..

:crazy:

eniac

Legacy Member
BuYcKi zei:
Wat is er met Bottas gebeurd? Zo sterk op vrijdag, en nu zit Lewis er bijna een seconde voor al gans de dag..

:crazy:
Hamilton weet dat trainingen maar trainingen zijn en het er pas toe doet in Q3 :)

nokeyboard

Legacy Member
Bottas kek.
Wat een verschil tussen Max en Albon.

Lewis p1 met soft, Max p2 met een medium, Bottas p3 met een medium.
Dit kan een goeie race worden.(zonder dnf:unsure: )

Edit: Stoffel :D

Shaddix

Legacy Member
"You can't win the race in the first corner". Benieuwd wat Max daar morgen van vindt.

BuYcKi

Legacy Member
eniac zei:
Hamilton weet dat trainingen maar trainingen zijn en het er pas toe doet in Q3 :)

Het verschil is wel absurd hoog deze race. En Bottas was hier normaal toch altijd zeer goed.. vreemd.



Nog een absurd hoog verschil: Verstappen en Albon. 1,2s.. ja man.

:crazy:

jeltex

Legacy Member
Uit deze kwali blijkt nog maar eens dat RBR zeer tevreden mag zijn over Albon en hij absoluut niet ter discussie hoeft te staan.

Perez daarentegen verdient toch duidelijk dat stoeltje niet hoor volgend jaar. Stroll en Vettel zijn overduidelijk beter.

:niceone:

BuYcKi

Legacy Member
nokeyboard zei:
Hamilton zal wrslk een penalty krijgen voor t2 incident.

Russian GP polesitter Lewis Hamilton faces no further action from stewards for a driving infringement during Q1 in Sochi qualifying.

FlatSix

Legacy Member
jeltex zei:
Perez daarentegen verdient toch duidelijk dat stoeltje niet hoor volgend jaar. Stroll en Vettel zijn overduidelijk beter.

Of Perez nu ruimte moet maken voor Vettel of niet, daarover kan je praten, maar niemand denkt toch écht dat Perez beter is dan Vettel eh? Allé, Chandok zegt in de highlights heel helder gewoon dat Vettel zijn lijn niet eens verkeerd is maar die achterkant van de Ferrari gewoon niet pakt.

Dat terzijde, morgen geen boostjes of engine modes, dus hopelijk Verstappen direct in de slipstream en kan hem erover voor T1. Anders staat de race hier na 5 ronden af denk ik, want verwacht voor de rest ook niet veel soeps.

RipTor

Legacy Member
Als ik Vettel en Perez hun verleden negeer. En kijk naar enkel dit seizoen, en mogelijk een stuk van vorig seizoen.

Dan durf ik toch niet zeggen dat Vettel beter is eerlijk gezegd ?

HUSKE

Legacy Member
RipTor zei:
Als ik Vettel en Perez hun verleden negeer. En kijk naar enkel dit seizoen, en mogelijk een stuk van vorig seizoen.

Dan durf ik toch niet zeggen dat Vettel beter is eerlijk gezegd ?

Het stuk waar de Ferrari nietmeer marcheert?
Vettel is beter, die voelt zich (terecht) nietmeer op zijn plaats, das al.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan