Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke1988 zei:Waarom Kubcia niet terug een vaste rijder zetten die was sneller dan beide!
Nesjamag zei:Stuk van Hartley's wagen valt eraf.
https://streamable.com/8j4t8
Zal wel nieuw alles worden, met grid penalties. En wellicht pas voor volgende race.

Elke1988 zei:Hopelijk hebben die een reserve wagen klaar staan. Die krijgen dat nooit klaar tegen 15u![]()
xTwL- zei:Je mag geen reserve wagen hebben, ze hebben mogelijks niet eens een reserve chassis bij.
Ik ben niet zo echt goed gezind momenteel. Het lijkt alsof de nieuwe Pirelli banden iets te vlot in het voordeel van Mercedes werken,... Dat an sich zou ik niet zo erg vinden zij het niet op welke manier en waarom de banden hier nu zo zijn,...
Elke1988 zei:Mec soft en ferrari gebruikte super soft. mmm pole word dus Hamilton
xTwL- zei:De SS is al heel het weekend geen goede band hoor ik. Maar ik vrees dat deze een walk in the park Mercedes 1-2 wordt morgen.
Cerulean zei:Zopas Magnussen zijn manoeuvre gezien tov Leclerc in FP1, dat is tegenwoordig elk GP weekend dat die zoiets uitsteekt en volgens mij slechts kwestie van tijd voor hij een accident van Grosjean proporties veroorzaakt.
Nesjamag zei:Stoffel veel geluk dat Hulkenberg zonder benzine zat in zijn eerdere run.
Fryto zei:Yep, slechts dikke twee tienden van Alonso terwijl hij een compound harder stond
Fryto zei:Yep, slechts dikke twee tienden van Alonso terwijl hij een compound harder stond