Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BuYcKi zei:F2, GP3 replays zitten er alleszins niet in. Weet niet of de live race er dan in zit.
Ik ga het alleszins niet nemen wegens geen Engels. Of misschien met VPN..
sink zei:
RiCOManiaC zei:Die extra vleugels op de halo uiteraard, ja.
t0tec zei:
marcel zei:Don't count on it. Fred Nando rekent voorlopig op het falen van de andere teams updates
Nesjamag zei:Red Bull heeft veel updates. Hopelijk geraken ze op het niveau van Ferrari.
Voor Canada gingen ze ook pak meer pk krijgen van een Renault update. Als die effectief waarmaken op belofte dan kan Red Bull mss de sprong voorbij Ferrari maken. Ricciardo in het kampioenschap zou zo zalig zijn.
RiCOManiaC zei:Zolang dat het Verstappen maar niet is. Ben die kerel wel beu ondertussen. Btw, het lukt hier nog altijd niet om F1 TV aan te schaffen. Wou voor 1 maand proberen maar ze blijven mijn credit card weigeren....

Jonas89 zei:straks krijg je bevestigingsmails dat je ondertussen al lid bent voor 31 maand (na 31 keer proberen)![]()
