Archief - FIA Formula One 2018 - Deel 1/2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt wereldkampioen in 2018?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

marcel

Legacy Member
t0tec zei:
Is het niet omdat Telenet nog de rechten heeft tot seizoen 2019 in Vlaanderen? Engels zou wel handig zijn. Geen idee waar dat Spaans van komt? Vroeger was Belgie wel bezet door de Spanjaarden maar toch. :p

ik denk dat ze gewoon alle westerse talen aanbieden die ze elders aanbieden, behalve die dan waar de rechten op bij Telenet zitten;

vishnusixclix

Legacy Member
May 4, 18:15 BST
Hi there xxxx,


Sorry, but we’re not able to broadcast the English commentary in Belgium due to existing rights restrictions. You will of course be able to listen to the team radio but our hands are tied on the commentary itself.


From the grid,
Armand
F1 Team.

Dank u, Telenet. :p

Zolang die mongolen daar in de commentarstoel zitten, zal ik wel een stream in gang draaien.

Wolfken

Legacy Member

FlatSix

Legacy Member
Elke1988 zei:
en nu dit!

srry maar 38 jaar en rij een prima seizoen (mss iets beter dan vettel als er geen team orders zijn)

tijd om die f1today goodbye te zeggen wat een zever van een tekst.

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/238393/kimi-raikkonen-over-stoppen-ieder-jaar-hetzelfde-liedje

zijn er andere mss beter site's voor nieuws ?

Dat Kimi aan een goed seizoen bezig is, sure, maar beter dan Vettel? Zonder de SC in Baku had Vettel allicht 3 race wins en een 2de plek in China waar die ook aan de leiding reed en de plek aan Bottas verloor door het team. Kan je van de Fin niet zeggen. De enige moment waarop Kimi sneller is geweest dit jaar was de Q in AUS, zelfs in de Q van Baku is het redelijk aannemelijk om te zeggen dat ook Vettel nog een snellere ronden ging rijden na die van Kimi, of die daar dus sowieso pole had gehad kan je niet zeggen.

Ik zou Racefans aanraden voor echt objectief nieuws. Die mens doet al jaren echt enorm goed werk. Autosport lees ik al wel eens maar de Hamilton bias is daar echt enorm, wordt zelfs bekritiseerd door Hamilton fans zelf op Twitter. Verder, als je Duits goed genoeg is AMuS, maar van F1Today kan je beter wegblijven. F1Zone, minder bekend maar leest ook aangenaam.

eniac

Legacy Member
+1 racefans.net
Anders ook planetf1.com, goed om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws. De comment secties zijn wel kanker daar, niet lezen.

marcel

Legacy Member
Gewoon, autosport.com
Wel veel betalende artikels, maar tenminste betrouwbare info.

eniac

Legacy Member
marcel zei:
Gewoon, autosport.com
Wel veel betalende artikels, maar tenminste betrouwbare info.

Betrouwbare info heb je ook gratis op racefans hoor :)

Betalen voor autosport lijkt me eerder nuttig als je de feature pieces interessant vindt, maar voor nieuws zou ik echt niet gaan betalen.

FlatSix

Legacy Member
eniac zei:
Betrouwbare info heb je ook gratis op racefans hoor :)

Betalen voor autosport lijkt me eerder nuttig als je de feature pieces interessant vindt, maar voor nieuws zou ik echt niet gaan betalen.

En racefans post exact hetzelfde...

Die features vind ik vaak de moeite niet.

Jonas89

Legacy Member
vishnusixclix zei:
Dank u, Telenet. :p

Zolang die mongolen daar in de commentarstoel zitten, zal ik wel een stream in gang draaien.

T’is al een gans stuk beter hoor. Ik ben daar best tevreden mee :niceone:

eniac

Legacy Member
Dit weekend zou F1 TV Pro moeten launchen. In België kan je alleszins al subscriben. Er zijn 2 abo's:
- TV Access: dit lijkt een evolutie van de al bestaande F1 app subscription. Zelfde prijs per maand, alle bestaande live timing features en wat extra goodies zoals een archief met historische races. Goed!
- TV Pro: alle content van TV Access (dus ook live timing), plus live streaming, alle onboard cams en alle unedited team radios. Dit voor €8/maand of €58/jaar

Link: https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv-pro.html


Lijkt me eigenlijk niet slecht. Jammer dat de content page offline is die beschrijft welke content je in welk land krijgt. Indien F2 & GP3 races in België beschikbaar zijn, subscribe ik. Gedaan met naar streams zoeken...

marcel

Legacy Member
hmm, ze aanvaarden enkel credit cards... goed, we weten dat we van F1 niet meteen de modernste technologie moeten verwachten, maar ik had toch graag een paypal-optie gezien

(toch maar meteen een heel jaar gepakt. ben de crappy stream van rtbf beetje beu)

eniac

Legacy Member
marcel zei:
hmm, ze aanvaarden enkel credit cards... goed, we weten dat we van F1 niet meteen de modernste technologie moeten verwachten, maar ik had toch graag een paypal-optie gezien

(toch maar meteen een heel jaar gepakt. ben de crappy stream van rtbf beetje beu)

Laat eens weten hoe je dan effectief moet kijken? In de app zie ik nog niets van extra content.

marcel

Legacy Member
ik zie ook nog niks :/
misschien wordt de app nog geupdated vóór vrijdag

lookoutordie

Legacy Member
Dacht dat het pas de 11e online kwam ? Ben ook wel geïnteresseerd maar wil eerst zien hoe deftig de app is. Want in de races loopt het toch niet zo vlot met hun tijden etc.

BuYcKi

Legacy Member
eniac zei:
Dit weekend zou F1 TV Pro moeten launchen. In België kan je alleszins al subscriben. Er zijn 2 abo's:
- TV Access: dit lijkt een evolutie van de al bestaande F1 app subscription. Zelfde prijs per maand, alle bestaande live timing features en wat extra goodies zoals een archief met historische races. Goed!
- TV Pro: alle content van TV Access (dus ook live timing), plus live streaming, alle onboard cams en alle unedited team radios. Dit voor €8/maand of €58/jaar

Link: https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv-pro.html


Lijkt me eigenlijk niet slecht. Jammer dat de content page offline is die beschrijft welke content je in welk land krijgt. Indien F2 & GP3 races in België beschikbaar zijn, subscribe ik. Gedaan met naar streams zoeken...

F2, GP3 replays zitten er alleszins niet in. Weet niet of de live race er dan in zit.

Ik ga het alleszins niet nemen wegens geen Engels. Of misschien met VPN..

RiCOManiaC

Legacy Member
marcel zei:
hmm, ze aanvaarden enkel credit cards... goed, we weten dat we van F1 niet meteen de modernste technologie moeten verwachten, maar ik had toch graag een paypal-optie gezien

(toch maar meteen een heel jaar gepakt. ben de crappy stream van rtbf beetje beu)

Mijn payment failed de hele tijd, wrs omdat er niet genoeg op mijn credit card staat. Kut ook dat er idd geen Paypal optie is...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan