Welke sponsors brengt Fred mee, behalve Kimoa (wat zijn eigen kledingslijn is en die gaan geen euro leggen voor sponsoring)? Ik denk welgeteld geen enkele

De ironie is zelfs dat wanneer Alonso in een team passeert, die wagen alleen maar leger en leger wordt.
Norris is sowieso concurrentie voor een zitje bij Mclaren, maar ik denk niet dat ze die volgend jaar al een zitje geven. Mclaren heeft nu 2 solide piloten nodig, die de wagen en motor verder kunnen finetunen en optimaliseren. Vandoorne is niet zo spectaculair tijdens de races, maar is ondertussen wel al enorm ervaren in ontwikkelen en testen en is all-round een betrouwbare piloot. Logischerwijze geven ze Norris in 2019 een zitje, wanneer Alonso vertrekt. Als je het verhaal van Mclaren van de laatste jaren een beetje hebt gevolgd, weet je ook dat Alonso alleen nog maar bij dat team zit door Zac Brown. 't is dankzij Brown dat hij Indy500 en Le Mans kan rijden, want 't zou bij geen enkel ander team zo zijn. Ik acht de kans dan ook vrij groot dat hij volgend jaar gewoon full time WEC rijdt en part-time in Indycar gaat rijden.
Ik ben er ook nog steeds rotsvast van overtuigd dat Vandoorne geen gelijke behandeling krijgt als Alonso. Ik bedoel daarmee niet dat ze Vandoorne dwarsbomen, of minderwaardig materiaal geven, maar Mclaren draait al 4 jaar om en rond Alonso en aangezien het mid-field gigantisch dicht bij elkaar zit, gaat dat verschil maken in resultaten.