FlatSix
Legacy Member
marcel zei:Wel een teken dat succes in andere klassen niks betekent. 2x wereldkampioen in LMP1, maar niet goed genoeg voor F1.
Wat uiteraard niet wil zeggen dat elk van de F1 rijders ook maar in de buurt zou kunnen komen van 2 wereldtitels in endurance racing. Blijven toch echt twee verschillende dingen.
Daarnaast vind ik de bron en commentaar redelijk dubieus, maar ik zou er niet van verschieten. Was sowieso al een redelijk hopeloze move van Red Bull gewoon omdat hun stal leeg is met jonge talenten. Ze laten nog beter Vergne terugkomen, of anders ineens Matsuhita.
