eniac
Legacy Member
marcel zei:en tbh, in F1 moet je er imo meteen staan. zeker tegenwoordig, waar je 101 "opstapklasses" hebt, is het gewoon raar om een vast zitje te hebben in F1 "om te zien of je het kan"
Ok maar ze gooien niet eender wie in de F1 he. Ze zijn sneller geneigd dan andere teams om talent in F1 te brengen maar ze brengen ook enkel diegenen bij wie ze denken dat het talent er is naar F1.
xTwL- zei:Ik vind het al lang zonde dat F1 dit niet doet met een wereldkampioenschap F2/F3.
Dat komt... Misschien niet voor elke race maar F2 rijdt nu al in het voorprogramma van de F1 en volgend jaar mergen GP3 en F3 en ik dacht dat deze nieuwe F3 dan ook in het voorprogramma zal rijden.




