Archief - FIA Formula One 2018 - Deel 1/2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt wereldkampioen in 2018?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

Bloob

Legacy Member
Als je de HLS link extract kan je nog steeds F1TV kijken in het engels vanuit belgie. Just saying ;)

Nesjamag

Legacy Member
Verstappen 6 crashes of aanrijdingen op 6 races.
Torpedo Kvyat is hiervoor buiten gesmeten. Maar we weten natuurlijk dat Verstappen niets kan fout doen in de ogen van Marko Helmut en Horner.

Nesjamag

Legacy Member
Verstappen zal niet kunnen kwalificeren.
Gans zijn weekend naar de zak omwille van zijn crash.

Helmut Marko en Horner: "He's young, he'll learn".

eniac

Legacy Member
Nesjamag zei:
Verstappen 6 crashes of aanrijdingen op 6 races.
Torpedo Kvyat is hiervoor buiten gesmeten. Maar we weten natuurlijk dat Verstappen niets kan fout doen in de ogen van Marko Helmut en Horner.
Dan doe je moeite om het uit te leggen, krijg je vervolgens zo'n post.

Doe je erom?

eniac

Legacy Member
Overigens, de live timing app toont als band al de "F" ipv hypersoft of HS oid.

makila

Legacy Member
eniac zei:
en daarom is elke vergelijking met Meeke en Kvyat en whatnot nutteloos.
Dat vind ik juist niet, maar goed bedankt voor uw mening. Dat wordt geapprecieerd. :)

eniac

Legacy Member
makila zei:
Dat vind ik juist niet, maar goed bedankt voor uw mening. Dat wordt geapprecieerd. :)
Dat valt niets over te vinden, dat is gewoon een feit. RBR bekijkt hem zo en Kvyat niet, en dat er bij Meeke op die leeftijd ook geen verbetering meer in zit is ook geen rare statement.

marcel

Legacy Member
eniac zei:
Man, Meeke is, wat, 39 jaar? Die gaat ook niet meer beteren. Vettel was ook nogal crashgevoelig in het begin, en heeft later samen met RBR 4 titels gehaald.

Dus doe nu niet alsof Verstappen en Meeke zo vergelijkbaar zijn he.

Hamilton heeft ook jaar meer brokken dan prijzen gereden.

Elke1988

Legacy Member
Nesjamag zei:
Verstappen 6 crashes of aanrijdingen op 6 races.
Torpedo Kvyat is hiervoor buiten gesmeten. Maar we weten natuurlijk dat Verstappen niets kan fout doen in de ogen van Marko Helmut en Horner.

Dat is al veel eerder gezegd (ikke)

maar het is zo! Max kan niks verkeerd doen. Terwijl Kvyat op het podium was in china en in russia zo race doen.
Naar torro rosso gezet. En max 6 op 7 race is er iets aan de hand met hem en Marko alleen maar brave woordjes blijven zeggen over Max!

sink

Legacy Member
Winnaar van het weekend, ook al crasht ie er morgen uit, Carlos Sainz! :D
Hij kan er niets aan doen, maar hij zal toch wel ff in zijn vuistje lachen :D

Nesjamag

Legacy Member
Hulkenberg op 11 is niet zo slecht met vrije bandenkeuze.
Met hoe snel die hypersofts eraan gaan moet dat geen klein nadeel zijn.
Force India terug deftig.

vishnusixclix

Legacy Member
marcel zei:
Hamilton heeft ook jaar meer brokken dan prijzen gereden.

Ja, dat jaar "slechts" 3 wins en 6 podiums. Ik denk dat Verstappen daar al content mee mag zijn moest hij zoiets dit seizoen nog uit de brand slepen.

Stoffel weer 2 tienden tekort op Fred :(

sink

Legacy Member
Stoffel morgen dus starten op de ultras of zelfs supersofts, zien hoever ie er mee geraakt en ondertussen kijken naar de frontrunners hoelang hun hypers meegaan.
De pace voor P7-8 is er
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan