Archief - FIA Formula One 2018 - Deel 1/2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt wereldkampioen in 2018?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

Nesjamag

Legacy Member
Ze hebben wellicht teveel van die compounds meegebracht en zijn ze dus nu aan het opgebruiken om er vanaf te zijn.

pirelli-04.jpg

marcel

Legacy Member
Geen straf voor Verstappen na FP1. Hij ging rechtdoor in St Devote, gooide hem in achteruit, en reed zo de baan weer op. Waardoor Vettel verplicht was de bocht af te snijden, en via pit exit te rijden. Maar de stewards vonden het geen probleem omdat er een gele vlag gezwaaid werd daar.

Maar Stoffel krijgt wel infractions omdat hij aan de verkeerde kant van een paaltje rijdt.

sink

Legacy Member
SomeDude zei:
Stoffel zijn chick mag er ook wel wezen :p

Foto? asking for a friend :unsure: :p

eniac zei:
Wat is McLaren nu weer aan het doen? Pirelli heeft al aangegeven dat de HS banden de hele race zouden kunnen meegaan, en Vandoorne zit nu stomweg supersofts te testen? Toch duidelijk dat het HS-US of US-HS gaat worden tijdens de race, waarom dan tijd verliezen met de SS?

Raikkonen's hypersofts bleken er al na 18-20 ronden erdoor te zitten

xDama

Legacy Member
't is donderdag hé, nog geen rubber op de baan. Als die nu al 20 laps doen, kunnen die tegen zondag het dubbele aan, met gemak.

RiCOManiaC

Legacy Member
Kan iemand mij gvd eens vertellen waarom ik nog altijd de melding krijg dat de transaction failed is als ik F1TV Pro wil kopen ... ?

Nesjamag

Legacy Member
Mercedes zegt dat de hypersoft maar 6-7 laps kan doen in race trim en er dan al aan is.

schumi2003

Legacy Member
Crashstappen doet zijn naam alle eer weer aan, mja tzal die Renault zijn schuld weer zijn zeker zoals altijd...

makila

Legacy Member
schumi2003 zei:
Crashstappen doet zijn naam alle eer weer aan, mja tzal die Renault zijn schuld weer zijn zeker zoals altijd...
CrashMeeke (WRC) ligt buiten bij Citroen. Gelukkig heeft Verstappen ne grote mond en heeft hij Big Daddy achter zich staan, zie lult zichzelf er altijd wel uit.
Want serieus, Verstappen wordt aanzien als een groot talent maar wat heeft hij in de F1 MEER gepresteerd dan bijvoorbeeld een Meeke in de WRC? Ik vergelijk mss appelen met peren maar het antwoord is: niet ..

Hij moet nog ALLES bewijzen. Dat hij eens een keertje wint af en toe wil helemaal NIETS zeggen. Meeke heeft zo ook 5x gewonnen (maar dubbel zoveel keer gecrasht).

eniac

Legacy Member
makila zei:
CrashMeeke (WRC) ligt buiten bij Citroen. Gelukkig heeft Verstappen ne grote mond en heeft hij Big Daddy achter zich staan, zie lult zichzelf er altijd wel uit.
Want serieus, Verstappen wordt aanzien als een groot talent maar wat heeft hij in de F1 MEER gepresteerd dan bijvoorbeeld een Meeke in de WRC? Ik vergelijk mss appelen met peren maar het antwoord is: niet ..

Hij moet nog ALLES bewijzen. Dat hij eens een keertje wint af en toe wil helemaal NIETS zeggen. Meeke heeft zo ook 5x gewonnen (maar dubbel zoveel keer gecrasht).
Man, Meeke is, wat, 39 jaar? Die gaat ook niet meer beteren. Vettel was ook nogal crashgevoelig in het begin, en heeft later samen met RBR 4 titels gehaald.

Dus doe nu niet alsof Verstappen en Meeke zo vergelijkbaar zijn he.

makila

Legacy Member
eniac zei:
Man, Meeke is, wat, 39 jaar? Die gaat ook niet meer beteren. Vettel was ook nogal crashgevoelig in het begin, en heeft later samen met RBR 4 titels gehaald.
Dus doe nu niet alsof Verstappen en Meeke zo vergelijkbaar zijn he.
Leer beter lezen. Ik schrijf toch ook: Ik vergelijk mss appelen met peren maar het antwoord is: niet ..
Dat bedoel ik dus ook. Meeke is einde carriere en oud voor een Rallyrijder. True. En ja hij heeft een wat langere carriere achter zich.

Ja Verstappen is nog jong, maar het wordt nu toch erger ipv beter met zijn crashes. Hij moet toch eens bezinnen en eens goed nadenken wat ie wil met zijn carriere.
Want als zijn houding niet wijzigt wordt hij toch exact een kopie van Meeke? Razendsnel, af en toe eens winnen maar nooit WK.

eniac

Legacy Member
makila zei:
Leer beter lezen. Ik schrijf toch ook: Ik vergelijk mss appelen met peren maar het antwoord is: niet ..
Dat bedoel ik dus ook. Meeke is einde carriere en oud voor een Rallyrijder. True. En ja hij heeft een wat langere carriere achter zich.

Ja Verstappen is nog jong, maar het wordt nu toch erger ipv beter met zijn crashes. Hij moet toch eens bezinnen en eens goed nadenken wat ie wil met zijn carriere.
Want als zijn houding niet wijzigt wordt hij toch exact een kopie van Meeke? Razendsnel, af en toe eens winnen maar nooit WK.

Ik heb goed gelezen. Dat je zelf aangeeft appelen met peren te vergelijken maar het niettemin gewoon doet is waarom ik antwoord.

En ja, goed mogelijk dat Verstappen het er nooit uitkrijgt. Maar op dit ogenblik heeft hij nog zijn ouderdom en zijn snelheid en gepercipieerd talent mee. En daarom zit hij nog wel een tijd gebeiteld, en daarom is elke vergelijking met Meeke en Kvyat en whatnot nutteloos.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan