eniac
Legacy Member
stungunner zei:Tis nu wel zo dat de commotie rond teamorders nu toch veel minder is dan pakweg 10-15 jaar geleden. Toen Barrichello Schumacher liet passeren in Oostenrijk, het kot was te klein, het was een schande voor de motorsport en de F1, etc etc. Nu kraait er, afgezien van wat grappige foto's, geen haan meer naar.
10-15 jaar geleden is nog wat eufemistisch uitgedrukt eigenlijk. Al anderhalf jaar gaat het over Ferrari dat Raikkonen zogezegd niet laat racen tegen Vettel, terwijl Mercedes en Ferrari afgelopen anderhalf jaar vrij gelijkaardig met deze situaties omgingen en Ferrari zeker niet "erger" was.
Nu doet Mercedes het op een wel heel blatante wijze en is het plots normaal en aanvaardbaar en al wat je maar wil.
Mja



