nokeyboard
Legacy Member
Hij zegt toch gewoon de waarheid...marcel zei:not sure if serious?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zegt toch gewoon de waarheid...marcel zei:not sure if serious?
Wel leuk dat het net Sainz was.RiCOManiaC zei:Heeft gewoon gelijk hoor, Vettel maakt te veel fouten. Als je het allemaal eens optelt waar ie dit jaar allemaal punten verspeelt heeft... Ok, hij is wel kopman maar geen absolute (en ook niet goed genoeg vanwege de noob fouten)
nokeyboard zei:Hij zegt toch gewoon de waarheid...
marcel zei:dat de designated kopman het zelf verkloot, betekent niet dat er geen duidelijke kopman is.
marcel zei:dat de designated kopman het zelf verkloot, betekent niet dat er geen duidelijke kopman is.
Solleke89 zei:Heb niet gezegd dat er geen duidelijke kopman is.
Ik doel op het feit dat er geen capabele kopman is.
Wissel Vettel met Ricciardo / Alonso of zelfs Stoffel in de auto van Vettel en ze gaan even goed doen, Alonso en Ricciardo wrs beter omdat ze geen fuckups zijn.
Vettel won enkel al die titels omdat de Red Bull auto gewoon veel te goed was en de andere teams konden aan de auto niet aan.
hjs666 zei:Kunnen ze teamorders echt niet meer verbieden?
Veiligheidsboodschappen kunnen ze toch perfect via racedirectie doen.
bvb het regent licht/zwaar op dit deel van het circuit,er liggen mogelijk brokstukken hier of daar,.......
RipTor zei:Interview met Helmut Marko op RTBF:
"Waarom zet je Stoffel niet in een Torro Rosso ?"
"Stoffel is to slow."
Kort en duidelijk.

Nu ja ik begrijp VD niet goed. Hij rijdt gewoon zijn rondjes en klaar. Als ik ontslagen word dan zou ik als een gek liggen rondrijden en laten zien wat ik kan!RipTor zei:Interview met Helmut Marko op RTBF:
"Waarom zet je Stoffel niet in een Torro Rosso ?"
"Stoffel is to slow."
Kort en duidelijk.
marcel zei:op dat gebied stoort het mij bij Force India eigenlijk meer. dat zijn 2 gelijkaardige piloten die in het geheel niet mogen racen. als ze achter elkaar rijden, beslist het team wie wanneer mag inhalen. dàt is gewoon kak.