Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shaddix zei:
xTwL- zei:Als het echt goed gaat rijdt die daar iedereen in de prak a la GP2 tijd
Cerulean zei:Dat is gewoon Sporza dat zoals gewoonlijk 3 dagen achter de feiten aankoopt, en er staat inderdaad in de titel dat er nog niks beslist is. Niks nieuws dus.
Stoffel has signed with the German team HWA AG, which shall be overseen by Toto Wolff next season.
Gaëtan Vigneron (who tweeted about this yesterday), F1 journalist for Belgian media RTBF says Stoffel might be involved with Mercedes in tasks linked to F1, but might also take parts in events with Honda (WEC, or Super Formula), with which he has kept a good relationship.
The Toro Rosso opportunity is not completely closed, but Helmut Marko seems to really want to have a driver from the RedBull program.
Source : https://www.rtbf.be/sport/moteurs/f...c-mercedes-et-garde-un-pied-en-f1?id=10030407
Cerulean zei:Weer trager dan Norris in FP1, en deze keer zonder excuus van wagen waarin maar 1 snelle ronde mogelijk was... Zo ga ja natuurlijk niet aan een nieuw team geraken, als je niet sneller bent dan zo een onervaren jongeling![]()
Creeping Death zei:Edit: Haas heeft Grosjean en Magnussen bevestigd voor volgend jaar!
Cerulean zei::doh::doh::doh:
Kutste line-up van heel de grid, ik ben Grosjean kotsbeu.
Cerulean zei:Weer trager dan Norris in FP1, en deze keer zonder excuus van wagen waarin maar 1 snelle ronde mogelijk was... Zo ga ja natuurlijk niet aan een nieuw team geraken, als je niet sneller bent dan zo een onervaren jongeling![]()
Ik snap het niet. Ik hoop echt dat ie nog een raceban krijgt, Grosjean moest al lang uit de F1 zijn...Cerulean zei:Weer trager dan Norris in FP1, en deze keer zonder excuus van wagen waarin maar 1 snelle ronde mogelijk was... Zo ga ja natuurlijk niet aan een nieuw team geraken, als je niet sneller bent dan zo een onervaren jongeling![]()