Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vishnusixclix zei:Lando klinkt toch redelijk chill. Al heel wat anders dan die andere F1 rijder die de asshole uithangt (naar wat ik soms zag) in de SIMracerij.
Lijkt me echt een ettertje in persoon ook -.-

Lando is mega chill.vishnusixclix zei:Lando klinkt toch redelijk chill. Al heel wat anders dan die andere F1 rijder die de asshole uithangt (naar wat ik soms zag) in de SIMracerij.
Nesjamag zei:Lando is mega chill.
Hij lijkt een zeer goeie persoonlijkheid te hebben. Professioneel, geen mega ego, respectvol.

Cerulean zei:Vind ik toch moeilijk om te geloven... Die heeft competitie nodig waarin hij zichzelf kan bewijzen imo. En wat gaan ze dan doen? Zijn maatje Sainz direct buiten bonjouren ten voordele van Alonso als die McLaren plots geen kutbak meer is?
Cerulean zei:Vind ik toch moeilijk om te geloven... Die heeft competitie nodig waarin hij zichzelf kan bewijzen imo. En wat gaan ze dan doen? Zijn maatje Sainz direct buiten bonjouren ten voordele van Alonso als die McLaren plots geen kutbak meer is?
xDama zei:Die competitie zal hij volgend jaar sowieso hebben met WEC en Indycar of NASCAR. Testrijder is ook allesbehalve een full-time bezigheid dezer dagen, dus ik zie het best wel nog gebeuren.
En als hij een return wil maken, zie ik ze sowieso 1 van beide op kant schuiven. 't is en blijft Alonso. Momenteel zie ik noch Sainz of Norris klaar zijn om een stervend topteam terug naar de top of zelfs sub-top te trekken.
marcel zei:Alonso gaat geen NASCAR rijden... :doh:
NASCAR heeft hem al lachend uitgenodigd, that's it. het wordt indycar en WEC. meer niet.
Wat is dan zijn zin om er volgend jaar nog te rijden, Le Mans heeft die al en zal die einde dit seizoen wel opnieuw winnen.xTwL- zei:En fulltime Indy, dat geloof ik denk ik ook niet. Pak dat die dit jaar toch zo wereldkampioen in het WEC is alvast.Wat is dan zijn zin om er volgend jaar nog te rijden, Le Mans heeft die al en zal die einde dit seizoen wel opnieuw winnen.

eniac zei:Nuja, dit WEC-seizoen loopt tot half 2019 dus "volgend jaar WEC" is toch voor een goed deel correct dan![]()
Dit seizoen wint die allicht twee keer Le Mans, en samen met twee wereld titels in de F1 is dat een unicum. Graham Hill had ook twee wereld titels in de F1 maar slechts één Le Mans win ergens begin '70. Phil Hill heeft wel twee Le Mans wins maar slechts één F1 titel. 