Archief - FIA Formula One 2018 - Deel 2/2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vishnusixclix

Legacy Member
Lando klinkt toch redelijk chill. Al heel wat anders dan die andere F1 rijder die de asshole uithangt (naar wat ik soms zag) in de SIMracerij.

Scifo

Legacy Member
vishnusixclix zei:
Lando klinkt toch redelijk chill. Al heel wat anders dan die andere F1 rijder die de asshole uithangt (naar wat ik soms zag) in de SIMracerij.

Ge bedoelt verstappen? :p Lijkt me echt een ettertje in persoon ook -.-

Er is maar 1 crazy motherf*cker real life racer in eigen persoon in de sim wereld en dat is Nicki Thiim :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=ciEkVZeIOWE

* Na 28min, Sebastian Vettel undercut. :rofl:

marcel

Legacy Member
DCR zet volgend seizoen 2 wagens in, waarvan 1 gereserveerd is voor Bourdais.
voor de 2de praat hij met 2017-piloten Fittipaldi en Ferucci, en dus ook met Vandoorne, Ocon en Wehrlein. En Dale Coyne kennende, zal veel nog afhangen of Wickens terug fit geraakt, en nog Indycar zal willen rijden voor zijn team.

ik ben trouwens geen fan van Dale Coyne sinds Heylen daar gereden heeft

Nesjamag

Legacy Member
vishnusixclix zei:
Lando klinkt toch redelijk chill. Al heel wat anders dan die andere F1 rijder die de asshole uithangt (naar wat ik soms zag) in de SIMracerij.
Lando is mega chill.
Hij lijkt een zeer goeie persoonlijkheid te hebben. Professioneel, geen mega ego, respectvol.

FlatSix

Legacy Member
Nesjamag zei:
Lando is mega chill.
Hij lijkt een zeer goeie persoonlijkheid te hebben. Professioneel, geen mega ego, respectvol.

Geen mega ego? Op dat interview na dan waarin hij zichzelf zowat bij de beste op de grid rekende? :)

sink

Legacy Member
Naar't schijnt zou Alonso de rol van test/reserve/sim rijder op zich nemen bij McLaren in 2019.
Maw. hij staat op polepositie om er terug in te springen als die McLaren volgend jaar plots weer een stuk beter zou blijken te zijn dan die van dit jaar

Cerulean

Legacy Member
Vind ik toch moeilijk om te geloven... Die heeft competitie nodig waarin hij zichzelf kan bewijzen imo. En wat gaan ze dan doen? Zijn maatje Sainz direct buiten bonjouren ten voordele van Alonso als die McLaren plots geen kutbak meer is?

marcel

Legacy Member
Cerulean zei:
Vind ik toch moeilijk om te geloven... Die heeft competitie nodig waarin hij zichzelf kan bewijzen imo. En wat gaan ze dan doen? Zijn maatje Sainz direct buiten bonjouren ten voordele van Alonso als die McLaren plots geen kutbak meer is?

Norris.

xDama

Legacy Member
Cerulean zei:
Vind ik toch moeilijk om te geloven... Die heeft competitie nodig waarin hij zichzelf kan bewijzen imo. En wat gaan ze dan doen? Zijn maatje Sainz direct buiten bonjouren ten voordele van Alonso als die McLaren plots geen kutbak meer is?

Die competitie zal hij volgend jaar sowieso hebben met WEC en Indycar of NASCAR. Testrijder is ook allesbehalve een full-time bezigheid dezer dagen, dus ik zie het best wel nog gebeuren.

En als hij een return wil maken, zie ik ze sowieso 1 van beide op kant schuiven. 't is en blijft Alonso. Momenteel zie ik noch Sainz of Norris klaar zijn om een stervend topteam terug naar de top of zelfs sub-top te trekken.

FlatSix

Legacy Member
xDama zei:
Die competitie zal hij volgend jaar sowieso hebben met WEC en Indycar of NASCAR. Testrijder is ook allesbehalve een full-time bezigheid dezer dagen, dus ik zie het best wel nog gebeuren.

En als hij een return wil maken, zie ik ze sowieso 1 van beide op kant schuiven. 't is en blijft Alonso. Momenteel zie ik noch Sainz of Norris klaar zijn om een stervend topteam terug naar de top of zelfs sub-top te trekken.

Daarbij komt dan nog de vraag die ik heb of dat echt nog wel de rijder is die dat doet,..., als ik zo van die dingen lees alsof Hamilton de Mercedessen gebouwd heeft, of Vettel die Red Bulls dan krijg ik toch altijd een rilling over mijn rug.

marcel

Legacy Member
Alonso gaat geen NASCAR rijden... :doh:

NASCAR heeft hem al lachend uitgenodigd, that's it. het wordt indycar en WEC. meer niet.

FlatSix

Legacy Member
marcel zei:
Alonso gaat geen NASCAR rijden... :doh:

NASCAR heeft hem al lachend uitgenodigd, that's it. het wordt indycar en WEC. meer niet.

En fulltime Indy, dat geloof ik denk ik ook niet. Pak dat die dit jaar toch zo wereldkampioen in het WEC is alvast. :) Wat is dan zijn zin om er volgend jaar nog te rijden, Le Mans heeft die al en zal die einde dit seizoen wel opnieuw winnen.

eniac

Legacy Member
xTwL- zei:
En fulltime Indy, dat geloof ik denk ik ook niet. Pak dat die dit jaar toch zo wereldkampioen in het WEC is alvast. :) Wat is dan zijn zin om er volgend jaar nog te rijden, Le Mans heeft die al en zal die einde dit seizoen wel opnieuw winnen.

Nuja, dit WEC-seizoen loopt tot half 2019 dus "volgend jaar WEC" is toch voor een goed deel correct dan :)

RipTor

Legacy Member
Dat je na LeMans nog WEC wilt rijden begrijp ik ook niet.
WEC LMP1 is toch het meest droevige kampioenschap dat er is ? Daar rijden toch geen auto's rond ? Enkel Toyota kan winnen ?

Ik zie daar echt de fun niet van in. Dan zou ik veel eerder zelfs Formule E gaan rijden dan WEC LMP1.

FlatSix

Legacy Member
eniac zei:
Nuja, dit WEC-seizoen loopt tot half 2019 dus "volgend jaar WEC" is toch voor een goed deel correct dan :)

Oké, volgend seizoen dan. :) Dit seizoen wint die allicht twee keer Le Mans, en samen met twee wereld titels in de F1 is dat een unicum. Graham Hill had ook twee wereld titels in de F1 maar slechts één Le Mans win ergens begin '70. Phil Hill heeft wel twee Le Mans wins maar slechts één F1 titel.

Weet voor de rest eigenlijk niet wie de andere zijn.

Als hij dus de Indy 500 2x erbij kan winnen, dan heeft die een wel heel speciaal clubje voor zichzelf. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan