Kimi naar Sauber is erg verrassend.
Het pijnlijke hieraan is dat ik dus echt denk/vermoed dat VD de voorkeur kreeg op Ericsson (en dat de geruchten deels waar waren) en dat zijn kansen daar in eerste instantie wel goed waren. Maar door de verrassend move van Raikonen is die deur dicht. En ja als men moet kiezen tussen Raikonen en VD dan ... dat verlies je altijd.
En het ander zitje gaat waarschijnlijk naar een Ferrari Junior. Jammer maar dat is de harde realiteit. Ik denk dat zijn kansen van 15% nu gezakt zijn naar 1%. We moeten realistisch zijn.
TR of Haas kan nog, maar ja, .. hij heeft (mede door pech) te weinig laten zien en sponsors staan nu ook niet te springen.
xTwL- zei:
Dus hij is ruim voor zijn ontslag al begonnen met zoeken, en op basis van een seizoen dat dan nog niet plaats had gevonden hebben ze hem niet weerhouden. Oké dan, logisch.
Zo gemakkelijk is het niet altijd hoor. Ik ben in 2003 ook ontslagen geweest door de crisis. Ik dacht dat ik 80% zeker terug een job zou hebben na 1 maand. En 100% zeker terug een job na 6 maand. Ik ben uiteindelijk 10 maand werkloos geweest en heb dan een job -als IT'er notabene- gevonden als .. Orderpicker en dat was alles dat ik kon vinden. Ik wil nu orderpickers niet beledigen maar dat was de realiteit.
En ja ik heb gesoliciteerd voor de vuilniswagen en kuisman en andere jobkes, ik was zeker niet te vies voor handwerk. En toch gewoon steeds 0 op het rekest met het moto: Wat kom jij hier doen? Als de markt terug aantrekt ben jij weg als IT'er dus we willen je niet en voor de IT wereld was ik dan weer te min. Ik was geen schoolverlater en ik had amper ervaring. Dus niemand wilde mij nog. AMEN.
Misschien een kromme vergelijking maar als puntje bij paaltje komt, dan heeft VD toch gewoon hetzelfde voor nu. Je krijgt niet altijd alle kansen hé!
Dus ja het kan perfekt dat VD al een jaar bezig is (of zeker al enkele maanden), omdat hij de bui al zag hangen toen Brown aan de macht kwam en toch gewoon steeds NUL op zijn rekest kreeg. Dat is echt niet onmogelijk hoor.
