Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marcel zei:Giovinazzi is nu toch geen reden om warm van te worden?
Ik ben benieuwd naar Kimi, maar Gio... Meh, we'll see.
RipTor zei:Dat je na LeMans nog WEC wilt rijden begrijp ik ook niet.
WEC LMP1 is toch het meest droevige kampioenschap dat er is ? Daar rijden toch geen auto's rond ? Enkel Toyota kan winnen ?
Ik zie daar echt de fun niet van in. Dan zou ik veel eerder zelfs Formule E gaan rijden dan WEC LMP1.
marcel zei:Alonso zit toch in de Toyota? ik zie het probleem niet
RiCOManiaC zei:
marcel zei:en Gasly is nu wauw of zo?
Scifo zei:Waar hebde dat nieuws gevonden?