Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beide maar meestal op PS4. Maar sinds een paar dagen nog eens F1 2019 op PC ook, heb de indruk dat mijn stuur beter reageert op PC dan op PS4.BuYcKi zei:Spelen jullie allemaal op PC dan?
Cerulean zei:Mijn haar komt ervan recht als mensen zeggen dat ze racegames met keyboard spelen
Ik ken zelfs iemand die Rocket League met keyboard speelt, onbegrijpelijk.

Cerulean zei:Mijn haar komt ervan recht als mensen zeggen dat ze racegames met keyboard spelen
Ik ken zelfs iemand die Rocket League met keyboard speelt, onbegrijpelijk.
Jonas89 zei:hoe meer ik naar Lando kijk, hoe meer hij mij op de zenuwen werkt (stream).
RipTor zei:Ik denk dat ik die F1 2019 events toch maar links ga laten liggen. Nu kwam toch heel hard naar boven dat F1 duidelijk minder sim is dan rFactor. Jammer van de rFactor graphics dan weer... Dag ziet er nog altijd uit als 15 jaar terug...
Of eens naar Jimmy of Stoffel hun stream kijken.
RipTor zei:Ik denk dat ik die F1 2019 events toch maar links ga laten liggen. Nu kwam toch heel hard naar boven dat F1 duidelijk minder sim is dan rFactor. Jammer van de rFactor graphics dan weer... Dag ziet er nog altijd uit als 15 jaar terug...
Of eens naar Jimmy of Stoffel hun stream kijken.
Jonas89 zei:waarom niet eens GT sport vraag ik me dan af.
FlatSix zei:Dus de F1 licenced een volledige game, en eist dat geen enkel andere game bouwer de F1 wagens mag gebruiken. Ze geven Codemasters het alleen recht.
Je verkoopt dat spel als "Hét officiele F1 spel".
Dan kan je bij een online league toch niet zomaar even GT Sport gaan gebruiken?
Die andere leagues natuurlijk wel. Maar dan nog blijft iRacing er met kop en schouders bovenuit steken.

hjs666 zei:Ken heel weinig van simracing maar weet wel dat sommige TRL racers bij GTsport rijden.
Heb zelfs ene als "vriend" gehad in GT6.
Tijdens de timetrials heb ik toch veel geleerd over die zijn lijnen.
Qua tijd kwam in niet in zijn buurt,meestal 2 à 3 seconden trager met gewone DS controller.
BTW:de servers van GTS liggen alweer plat :ironic:
Heb gisteren ook ff gekeken naar notthebahgp rond 20h.(2 races van 14 rondes)
Vond er weinig aan om eerlijk te zijn.
Opvallend:de eerste bocht was crashfest en in de voorlaatste bocht gingen ze allemaal te wijd .Reden daar buiten het circuit.
edit:er zit toch F1 auto in GTS.
Met name die van Hamilton wegens sponsorcontract.
Er bestaat ook gewone versie van,maar die kan je helaas niet aanpassen qua livery.
marcel zei:ik denk dat rFactor gewoon gebruikt wordt omwille van de physics engine, en het feit dat de meeste race-teams hun test-simulators rFactor Pro gebruiken.