Archief - FIA Formula One 2020 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt wereldkampioen in 2020 ?


  • Totaal aantal stemmers
    47
  • Opiniepeiling gesloten.

RipTor

Legacy Member
stungunner zei:
Zijn precies nog graphics uit de tijd van GP3, ook onboard, is allemaal zo klinisch.

GP3 is misschien overdreven :-)
Maar als je nu rFactor 1 filmpjes op YouTube zoekt van de betere mods, of van rFactor 2. Dat ziet er nagenoeg hetzelfde uit. En rFactor 1 dat is 15 jaar oud.


Maar het ziet er inderdaad gewoon niet uit.

Cerulean

Legacy Member
Jonas89 zei:
Hopelijk weten we deze week meer over een refund van F1 TV Pro...

Als ze dat zelf niet spontaan gaan teruggeven, ga ik er niet naar vragen ook. De economische schade is sowieso al op zoooo veel vlakken verwoestend. Hetzelfde geldt voor tickets die ik al had voor optredens.

BuYcKi

Legacy Member
Jonas89 zei:
Hopelijk weten we deze week meer over een refund van F1 TV Pro...

“...

With no live racing possible yet and as we wait for the season to start, we’re extending your existing F1 TV subscription by 2 months for no additional charge.

...”

BuYcKi

Legacy Member
Was ik trouwens de enige die vond dat de Brazilië 2016 overrated was?

FlatSix

Legacy Member
BuYcKi zei:
Was ik trouwens de enige die vond dat de Brazilië 2016 overrated was?

Nee. :) Ik alvast ook. Ik kan zo 5 races bedenken die op Interlagos al beter waren.

Jonas89

Legacy Member
BuYcKi zei:
“...

With no live racing possible yet and as we wait for the season to start, we’re extending your existing F1 TV subscription by 2 months for no additional charge.

...”

idd, mail van gekregen gisteren

RipTor

Legacy Member
Ik wel...

Ik zie niet in waarom die wel met mensen van allemaal verschillende nationaliteiten gaan mogen rondvliegen. Bijna geen landen gaan dat toelaten volgens mij.

RipTor

Legacy Member
Thé Race is.overigens bezig.
Met ook een legends race met o.m. Fittipaldi die 1500 ronden heeft getrained de laatste dagen.

vloet

Legacy Member
Vandoorne een mooie 2de plek daarstraks. Van Buren was wel niet te pakken.

xDama

Legacy Member
RipTor zei:
Ik wel...

Ik zie niet in waarom die wel met mensen van allemaal verschillende nationaliteiten gaan mogen rondvliegen. Bijna geen landen gaan dat toelaten volgens mij.

Yup, idem hier. Veel mensen blijven hopen dat dit snel gaat overwaaien, maar de realiteit is momenteel bijlange niet zo. Laat staan dat we tegen deze zomer 'de draad oppikken' en terug zoals daarvoor gaan verder doen.

Binnen dit en 2 weken worden de volgende GP's afgeschaft en tegen deze zomer bevestigen ze dat het seizoen in zijn geheel gecancelled wordt. In het meest optimistische scenario worden er een paar races gereden voor lege tribunes en met een minimum aan mensen in een paddock. Vanuit een organisatorisch en financieel standpunt gaat de F1/FIA er alles aan doen om zo lang mogelijk te wachten met het uitstellen/cancellen van een GP.

RiCOManiaC

Legacy Member
Het wordt idd niks dit jaar met de F1. Veel landen waar F1 gereden wordt hebben veel last van Corona en massa evenementen zijn in deze situatie wel echt het allerlaatste wat weer toegelaten gaat worden. Een paar races achter gesloten deuren kan maar het wordt sws geen volwaardig WK meer (is het nu al amper).

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

RipTor

Legacy Member
xDama zei:
Yup, idem hier. Veel mensen blijven hopen dat dit snel gaat overwaaien, maar de realiteit is momenteel bijlange niet zo. Laat staan dat we tegen deze zomer 'de draad oppikken' en terug zoals daarvoor gaan verder doen.
Afwachten wanneer dat in Italië beter wordt.
Want die cijfers van China geloof ik compleet niks van...

stungunner

Legacy Member
Ik denk toch ook dat dit seizoen gewoon volledig geannuleerd gaat worden. Alle grote sportevenementen voor deze zomer worden uitgesteld of afgelast, de grote festivals bv gaan ook volgen. Dan ga je deze zomer ook gewoon geen F1 race georganiseerd krijgen. Dus op zijn best kan je mss vanaf september weer beginnen racen. Dat zou beginnen met Italië, denk niet dat dat gaat lukken. Dus dan blijven nog 7GP's over, waarvan 1 in het zeer zwaar getroffen USA. Nee, dat is gewoon de moeite niet meer.

Wat ik wel niet snap is dat ze de nieuwe auto een jaar uitstellen. Je zou toch denken dat bij een totale afgelasting ze net veel tijd hebben om die nieuwe auto volledig op punt te stellen?

GvR

Legacy Member
stungunner zei:
Wat ik wel niet snap is dat ze de nieuwe auto een jaar uitstellen. Je zou toch denken dat bij een totale afgelasting ze net veel tijd hebben om die nieuwe auto volledig op punt te stellen?
Dan zouden ze wel een jaar werk weggooien. Bvb Mercedes hun double axis steering.

Nu heeft iedereen dan ook wel de tijd om het ook te ontwikkelen. Tenzij dat verbod wel blijft gelden voor volgend jaar.

Maar blijkbaar is het een puur financiële keuze.

RipTor

Legacy Member
Alle fabrieken zijn ook gesloten denk ik ?
Ferrari al zeker. En nog een ander team had ik ook gehoord. Mercedes ?

RipTor

Legacy Member
stungunner zei:
Alle grote sportevenementen voor deze zomer worden uitgesteld of afgelast, de grote festivals bv gaan ook volgen.
Daar zijn ze ons voor aan het sensibiliseren ja. Festivals gaan volgens mij 99% zeker niet door. Dan kan je F1 gewoon niet laten doorgaan tov festivalorganisaties.
Tenzij zonder publiek.

Op vakantie naar het buitenland gaan we ook niet mogen gaan komt er echter ook aan.

Dan kunnen ze niet hier wat vliegers met F1 crew laten landen ook niet...

Mijn conclusie. F1 België gaat niet door.
Zelfde gaat gelden voor heel veel landen.

marcel

Legacy Member
ik vind het allemaal wat vroeg om nu al dingen te gaan aflasten die in Augustus moeten plaats vinden. da's bijna een half jaar verder he. als je die dingen nu al gaat aflasten, kan je eigenlijk gewoon héél 2020 aflasten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan