RipTor
Legacy Member
stungunner zei:Zijn precies nog graphics uit de tijd van GP3, ook onboard, is allemaal zo klinisch.
GP3 is misschien overdreven

Maar als je nu rFactor 1 filmpjes op YouTube zoekt van de betere mods, of van rFactor 2. Dat ziet er nagenoeg hetzelfde uit. En rFactor 1 dat is 15 jaar oud.
Maar het ziet er inderdaad gewoon niet uit.