xDama
Legacy Member
Net zoals quasi alles in de wereld, gaat ook F1 drastische veranderingen moeten uitvoeren om te blijven overleven. Terugkeren naar een pre-Corona attitude en setup lijkt me gewoonweg onmogelijk. Audi is net uit DTM gestapt, maar wees er maar zeker van dat er nog veel meer gaat volgen in de komende maanden. Ik denk dat vanuit een realistisch perspectief het in 2021 ook niet allemaal terug normaal gaat zijn. De financiële crisis van 2008 heeft lange tijd aangesleept en wat er nu aan het gebeuren is, is een pak drastischer en nog maar het begin.
Vanuit een positief perspectief denk ik wel niet dat dit het einde van F1 zal zijn, integendeel. F1 is de laatste 10-20 jaar op verschillende gebieden niet de meest duurbare en rendabele piste aan het bewandelen. De bom stond al een tijdje op barsten en sommige evoluties in de sport zijn ronduit slecht geweest. Elk einde is een nieuw begin en elke tegenslag is een opportuniteit. Op een bepaalde manier heb ik er wel geloof en vertrouwen in dat de sport zijn weg zal vinden uit deze crisis, maar 't zal niet zijn zoals in 2019.
Vanuit een positief perspectief denk ik wel niet dat dit het einde van F1 zal zijn, integendeel. F1 is de laatste 10-20 jaar op verschillende gebieden niet de meest duurbare en rendabele piste aan het bewandelen. De bom stond al een tijdje op barsten en sommige evoluties in de sport zijn ronduit slecht geweest. Elk einde is een nieuw begin en elke tegenslag is een opportuniteit. Op een bepaalde manier heb ik er wel geloof en vertrouwen in dat de sport zijn weg zal vinden uit deze crisis, maar 't zal niet zijn zoals in 2019.