Ik vind het ergerlijk dat we heel die zaak van eerste en tweede rijder tot in den treure moeten aanhoren, terwijl Bottas bijvoorbeeld klaar en duidelijk in dienst van Hamilton rijdt, maar daar wordt zo goed als niets over gezegd, hoge bomen vangen veel wind zekerst.[/quote
Dan moet je mijn posts eens goed lezen. Ik heb niks anders dan gezegd dat Hamilton ook heel tevreden is dat hij Bottas als teamgenoot heeft omdat hij die aan kan.
Wolfken zei:
En serieus, Hulkenberg als vervanger? waarom in godsnaam?
Omdat Hulkenberg in de F1 nooit een wagen heeft gehad waarmee hij kon laten zien wat waard was. Hij is veel beter dan dat zijn resultaten laten uitschijnen. Hij heeft gewoon altijd in de verkeerde wagen gezeten. In 2013 bijvoorbeeld was hij met de Sauber enorm sterk, maar Sauber is nu niet een merk waarmee je voor overwinningen kon meespelen.