Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xDama zei:'k heb het geluk gehad om de V10 en de V8 op Spa te horen en echt... 't is onmogelijk om de power van dat geluid over te brengen op een medium. Ik ga het nooit vergeten, toekomen op la Source en Coulthard die op 2 seconden tijd 6 versnellingen naar beneden stampt. Het voelde aan alsof er iemand 6x een baksteen tegen mijn borst gooide.
En dan aan de voet van Eau Rouge gaan staan en de bodemplaat voelen schuren over het asfalt terwijl je oren verscheurd werden. Aaah, heerlijk![]()

RiCOManiaC zei:De race op Silverstone gaat wel door, achter gesloten deuren.
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
FlatSix zei:Aja, zelfs de Scifo.
Nog eens proficiat.
Jonas89 zei:
Foei foei... Onvoorstelbaar toch wat ge soms ziet.Scifo zei:Enneuh schrijf u in Riptor zodat ge deze "newbie" kunt vervangen. Had mijn race kunne kosten miljaa
Scifo zei:Voor mijn part mogen ze dit seizoen afschaffen. Gaat nooit hetzelfde zijn dit veredeld kampioenschapke.
Ik heb vandaag enkele rondjes gereden op het nieuwe asfalt van Zolder. Spijtig genoeg met een veel te langzaam voertuig maar dat kon de pret niet drukken. Het nieuw asfalt ligt geweldig goed en eens dat dat ingerubberd is gaat dat meer grip geven dan ooit. Ronderecord zullen ongetwijfeld sneuvelen. Aan de lay-out is niks veranderd, maar de curbstones in de Villeneuve chicane liggen wel hoger zodat die wat minder camber heeft. Geen erg want vroeger lagen die toch te diep want veel wagens schuurden daar over de grond. Het zal fun zijn wanneer het terug open gaat. Bij veel piloten zal het beginnen kriebelen wanneer ze het mooie nieuwe zwarte asfaltlint zien liggen.RipTor zei:Foei foei... Onvoorstelbaar toch wat ge soms ziet.
Ik woon vlakbij circuit Zolder en ben er al heel vaak geweest. Maar op 1 iRacing race van 10 of 12 minuten zie ik vaak meer accidenten vanuit de cockpit dan in mijn heel leven in het echt.
RiCOManiaC zei:De race op Silverstone gaat wel door, achter gesloten deuren.
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
marcel zei:Toch liever een veredeld kampioenschapke dan niks.

FlatSix zei:Je ziet het al komen eh, als het 8-9 races zijn en Hamilton of Vettel wint de titel dan is het "ja maar dat is maar een halve waard"....
Zotste zou zijn als Leclerc of Verstappen de titel pakt omdat Hamilton/Vettel elkaar toevallig twee keer van de baan rijden, en dan is het op 8-9 races al lastig.![]()
BuYcKi zei:Iedereen zal er wel veel meer voor strijden denk ik. Want nu kan je het nog goedmaken als het niet te erg is, maar als je in een kort seizoen een paar keer een slecht resultaat hebt, is het al gedaan inderdaad.
FlatSix zei:
BuYcKi zei:Zijt toch eens wat positief.. doemdenkers. Staan jullie altijd zo in het leven?
![]()
