RipTor
Legacy Member
Volgens mij is er iets fundamenteels fout met AC. Je zal dat nooit gebruikt zien worden in eSports evenementen. Ook bij McLaren World Fastest Gamer. Geen evenementen met AC. Altijd iRacing en rF2._Pe_ zei:Ik begrijp die liefde voor rF2 wel niet echt. Ik heb hier FE op Assetto Corsa. Kost 5 euro geloof ik. Ik vind dat wel een pak beter dan de De wagens op rF2 eerlijk gezegd.
Ik weet niet waar dat aan ligt.
Ik heb het ondertussen wel gehad met naar sims te kijken.
Begrijp ook niet goed dat ze damage altijd zo laag laten staan. Zo blijven ze T1 aanvallen als idioten.


En al die eSports events worden gigantisch gesponsord hé. Kunos (team van AC) is een héél kleine studio, die kunnen de bedragen niet leggen die bv. Codemasters betalen. Licenties en sponsoring hebben er dus ook veel mee te maken.