Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shaddix zei:Het gaat nooit gebeuren, maar ik zou Vettel wel nog eens in een B-team wat fun zien hebben. Zo heeft hij bij Torro Rosso ook leuke dingen laten zien.
Gewoon nog een jaartje of 2 a la Raikkonen rondknallen in een Haas ofzo.
RiCOManiaC zei:Tis ne hobby voor Kimi. Die mens moet wat doen met zijne vrije tijd.
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

FlatSix zei:Vraag maar aan Alonso wat die daar zo plezant aan vond...?
En Kimi, die mens valt niet te begrijpen. Wat doet die nu nog in de F1 eigenlijk. Zou die nu echt blij naar huis gaan als hem die Alfa op P9 zet?
Solleke89 zei:Hopelijk Ricciardo naar Ferrari of naar Mclaren.
Ik wil hem zien in een wagen waarmee hij WK kan worden, want het zit er echt gewoon in.
Met Franse rommel gaat die het nooit worden, had bij RB moeten blijven. Renault leek de goede keuze, maar was gewoon de foute keuze.
marcel zei:Ik denk dat Ricciardo meer kans op zeges bij Renault als bij McLaren.
Gaat ook zo zijn ja. Is al op vele media te lezen dat er binnen de 48 uur een aankondiging komt dat Sainz naar Ferrari gaat en Ricciardo naar McLaren.RipTor zei:Geruchten dat het Sainz is zijn nu een beetje te hard aan het worden dat ik er wel van overtuigd ben dat hij het gaat zijn.
Zou deze week officieel worden gemaakt.
Vanwege vorig jaar vooral en omdat em nie veel kost. Probleem is eigenlijk dat Sainz niet echt die nr 2 status wilt, dus da kan voor miserie zorgen bij Ferrari. Ze hebben eigenlijk een Bottas type nodigBuYcKi zei:Waarom Sainz eigenlijk? Die gaat bijna bij alle teams gereden hebben!
RiCOManiaC zei:Vanwege vorig jaar vooral en omdat em nie veel kost. Probleem is eigenlijk dat Sainz niet echt die nr 2 status wilt, dus da kan voor miserie zorgen bij Ferrari. Ze hebben eigenlijk een Bottas type nodig
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
RiCOManiaC zei:Vanwege vorig jaar vooral en omdat em nie veel kost. Probleem is eigenlijk dat Sainz niet echt die nr 2 status wilt, dus da kan voor miserie zorgen bij Ferrari. Ze hebben eigenlijk een Bottas type nodig
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
RipTor zei:Riccardo naar McLaren. Dat snap ik niet. Bij een niet fabrieks team heb je toch letterlijk 0% kans om ooit voor de titel te gaan ?

marcel zei:van de 4 laatste constructeurs kampioenen, was enkel Mercedes een fabrieksteam.
