Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel inhaalmanoeuvres, crashes en spektakel.BuYcKi zei:Wat ziet iedereen eigenlijk in die reverse grids? Ik snap het precies niet.
![]()
BuYcKi zei:Wat ziet iedereen eigenlijk in die reverse grids? Ik snap het precies niet.
![]()
denkimi zei:Veel inhaalmanoeuvres, crashes en spektakel.
Dat werkt natuurlijk goed in een spec serie met gelijke wagens, maar helaas niet in de f1.
natuurlijk zou je wel alle toppers achteraan hebben, waardoor het wel interessanter zou zijn dan een gewone inhaalrace met maar 1 topper.FlatSix zei:Inderdaad, als elke comeback van de laatste 10 jaar van een Red Bull, Mercedes of Ferrari ons iets geleerd hebben is dat het zelden met veel moeite was. Vettel in Hockenheim vorig jaar was nog enigsinds opmerkelijk, en er zullen er uiteraard nog zijn, maar vaker dan niet was het gewoon een reeks DRS passes opweg naar een alsnog easy P6.
Zoals Mark Webber zei in 2011 in China, veel voldoening haalde die niet uit z'n P3 vanaf de laatste startrij, gewoon DRS pass na DRS pass met versere banden.
RipTor zei:Welke papa heeft er dan ooit nog een F1 team gekocht voor zijn zoon ?
Dat heb ik nog nooit gehoord...
RipTor zei:Welke papa heeft er dan ooit nog een F1 team gekocht voor zijn zoon ?
Dat heb ik nog nooit gehoord...
Elke1988 zei:
Ik denk het.eniac zei:Wordt dat geschreven door een Google Translate bot?