stageline
Legacy Member
VishnuSixDix zei:Was jij niet die man die zegt dat hij onbetwistbare feiten aangaf?
alonso had gedacht, ik heb een toch snellere wagen en in monaco voorbijsteken gaat zo goed als niet tenzij degene voor je zoals die zwakste teams zijn, dan lukt dat wel.
Dit is geen feit. Dat is je eigen gedachte die je spiegelt op een man met een koersdoorzicht die zijn weerga niet kent. Redelijk infantiel, niet?
[youtube]NrxMHo61G7s[/youtube]
Schumi zit bijna in de diffuser van Alonso, Alonso drift, gaat van ideale lijn, schumi gaat voorbij. De manier waarop is zeker niet briljant, het feit dat MSC er met zijn hoofd goed bij was, was zeker wel knap. Maar Hamilton heeft het hem in China al voorgedaan. En waar was jij na de GP in China? Ver van dit forum zeker? Heb je die race wel gezien?
Je hebt gelijk, tis nog erger, alonso maakt duidelijk een fout en lag duidelijk te slapen anders gebeurt zoiets niet, waarvoor dank, dat clipje heeft idd nog meer duidelijkheid hoe alonso in de fout gaat, ik heb anderen dat niet zien doen zenne.
Die mclaren en ferrari en red bull zijn sowieso sneller dna die mercedes dus het is de normaalste zaak je je dan zo'n wagen niet achter je kan houden zeker niet waar er meerdere inhaal mogelijkheden waren + je vergeet dat die wagen schumacher niet goed lag korte tijd geleden terug.Je vergelijkt appelen met peren en heeft dan ook niks met gisteren of deze week te maken.Je moet niet snel over wat anders gaan beginnen.
ps; ik kijk al meer dan 15j lang naar de f1 en heb zelden een wedstrijd moeten missen.
YouTube - Formula One 2010: Brawn defends Schumacher's overtake of Alonso at the Monaco GP
Waarheid als een koe noemen ze zoiets.

.