Proim zei:
Dat stukje van de reglementen gaat toch over wanneer de SC op de baan is, niet voor wanneer hij binnenkomt/binnen is?
Maar je doelt waarschijnlijk op "the duration of the intervention."? Dan is het inderdaad zo dat er nog gele vlag moest zijn aangezien de intervention nog bezig was.
Crazy shit
Ik wil alleen maar aantonen het nergens op slaat wat die regelementen betreft; je moet niet alleen die gele vlaggen blijven zwaaien maar je moet ook dat bord laten tonen van de sc en dat heb ik niet meteen gezien, die gele vlaggen mss wel maar dat bord mee sc op niet en dan heb je nog een paar andere zaken die brawn heeft aangehaalt dat de teams die de info doorgekregen langs geen kanten correct was enz....
Ik meende echt wel ergens een gele vlag te zien zwaaien maar op het moment schumacher alonso inhaalde was dat er niet of toch niet op deze plaats dus dat telt dan ook alweer niet meer want op die plaatsen waren er groen licht en groene vlaggen enz...
En ik blijf erbij; waarom begint iedereen als een gek op te trekken tot aan de finish? Het was niet alleen schumacher zenne die dat deed, vooraan deden ze nethetzelfde.
Mijn oplossing is toch de simpelste en duidelijkste toch? Met andere woorden; Laat de safetycar dan gewoon zelf als eerste over de finishlijn rijden dan zou dit sowieso dat van gister nooit kunnen gebeuren zijn

. Simpel toch? Gaat de safetycar binnen dan mag je zoals het hoort terug volle petrol geven van een bepaald punt zoals in monaco die witte lijn.
En laten we eens eerlijk zijn en de schumacher haat wegsteken; schumacher krijgt dit door via het team ja, de man doet wat het team hem opdraagt, als je zoals ik reeds eerder al heb aangehaalt dan toch zo graag iemand wil straffen doe dit dan door mercedes zelf te bestraffen net zoals ze hebben gedaan toen alonso bijna rosberg vorige race aanreed in de pits, ferrari en niet alonso is ervoor bestraft geweest omdat het team ferrari alonso niet ingelicht had of niet op tijd weet ik veel, het zal wel om één van deze reden zijn geweest, ben dat niet echt nagegaan toen.
Het lijkt mij vrij duidelijk dat alles zo moet blijven en je dan eventueel dus gewoon mercedes een sanctie heeft ofzo.
En als men begint over de regeltjes volgen;
- Bochten afsnijden in de pits om in te halen (Alonso vs Massa vorige week)
- Racen in de pit (Vettel vs Hamilton)
- Zwabberen over het circuit (Hamilton vs Petrov)
- Drag racen in de pit (Kubica die langs een hele reeks auto's rijdt in de pitlane en dan een drag race doet tegen een Force India in 1 of andere Q).
- Massa die in Monaco Q ongeveer stil gaat staan voor Button die in zijn vliegende ronde zit
- En zo zijn er nog wel een heel aantal zaken geweest