falc.be
Legacy Member
marcel zei:YouTube - Monticello Motor Club Full course BMW M3 6-30-09 Trackmasters GVC PDA
dit zou een mogelijke locatie zijn voor een nieuwe GP in de VS. dit is géén grap, Herr Tilke is al gaan kijken, en vindt het een geschikte locatie mits een paar 'minor' aanpassingen. En er is al gepraat met de seniele dwerg aka Bernie Ecclestone.
Monticello Motor Club making United States Grand Prix bid | F1 Fanatic - The Formula 1 Blog
Zou zoiets zijn als een GP van Belgie in Mettet
Dat herman tilke dit een goede baan vind is net geen goed teken


.
.