LuCian zei:
bron?
en zie ni in waarom massa van ferrari naar een nieuwbakken team zou gaan als daar nog renault etc tussen zitten die hem maar al te graag binnenhalen
My thoughts exactly.
falc.be zei:
het feit dat massa momenteel op een hoopje gereden wordt doet zijn marktwaarde geen goed. Daarnaast hebben zowat al zijn supporters bij ferrari het team ondertussen verlaten, met jean todt als belangrijkste
ART grand prix heeft vorig naar niet meegedaan om 1 van de startbewijzen, nu massa op de wip zit gaat nicolas todt plotseling toch meedoen voor een plaats.
Pff, is Massa dan zo slecht bezig dit seizoen? Staat vijfde in de stand met amper 14 punten achterstand op Alonso, dus van "op een hoopje rijden" is er allesbehalve sprake. Ok, ik ga akkoord dat hij totnogtoe aan een vrij anoniem seizoen bezig is, maar hij weet toch te scoren als het moet en dat blijft het belangrijkste.
Dat hij "op de wip" zou zitten dat snap ik ook al niet goed. Amper 2 jaar geleden pakte hij nog bijna de titel, vorig jaar liet hij (tot zijn ongeluk) toch geen onaardige dingen zien in een erg middelmatige Ferrari, en dit jaar rijdt hij nu niet de pannen van het dak, maar hij ontgoochelt toch ook niet.
Als ze hem nu gaan buiten smijten dan begin ik me toch serieuze vragen te stellen bij de mentaliteit daar bij Ferrari. Raikkonen reed 1 minder seizoen in 2008 en hij mocht ook al opkrassen. Als Alonso dit jaar WK wordt en volgend jaar niet gaan ze hem dan ook buiten smijten, om weer maar iemand anders binnen te halen?
Massa lijkt mij echt ideaal als 2de rijder voor Ferrari. Zal Alonso goed kunnen pushen zonder hem al te veel te bedreigen, en dat is wat de Spanjaard nodig heeft.We weten wat er in 2007 gebeurd is bij McLaren, dus als ze Kubica naar Ferrari halen en die blijkt even snel (of sneller!) dan is t miserie denk ik.
En Webber is misschien wel super bezig de laatste 2 GPs, maar ik wacht toch met een definitief oordeel tot het einde van het seizoen, want totnogtoe ben ik er niet van overtuigd dat die het zoveel beter zou doen in een Ferrari dan Massa.