Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

Mee

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Geweldig toch die race edits op F1.com :love:.

Schitterende montages met beelden en geluidsfragmenten die in de race niet werden getoond. Zoals Hamilton die rechtdoor ging in Spanje: "There's something wrong with the car... aaargh! *beep* *beep*" :).

xDama

Legacy Member
Mee zei:
Geweldig toch die race edits op F1.com :love:.

Schitterende montages met beelden en geluidsfragmenten die in de race niet werden getoond. Zoals Hamilton die rechtdoor ging in Spanje: "There's something wrong with the car... aaargh! *beep* *beep*" :).

Inderdaad. Race na race een absoluut genot om dat te zien.

vishnusixclix

Legacy Member
Los van het feit dat dit over Hamilton gaat, is de Australische regering de meest preutse en kinderlijke van bijna alle landen met westerse waarden en normen.

Gewelddadige games zijn er ronduit verboden, games die toch toegelaten zijn, kosten stukken van mensen (over de €60 voor PC game), voor kinderen die moorden worden draconische straffen toegepast op de maatschappij (ipv ouders & het kind zelf), naakt is ook een ab-so-luut taboe en idd....
verkeersovertredingen staat ook bijna gelijk met uw gat afkuisen aan hun nationale vlag. Ze overdrijven...

Shaddix

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Los van het feit dat dit over Hamilton gaat, is de Australische regering de meest preutse en kinderlijke van bijna alle landen met westerse waarden en normen.

Gewelddadige games zijn er ronduit verboden, games die toch toegelaten zijn, kosten stukken van mensen (over de €60 voor PC game), voor kinderen die moorden worden draconische straffen toegepast op de maatschappij (ipv ouders & het kind zelf), naakt is ook een ab-so-luut taboe en idd....
verkeersovertredingen staat ook bijna gelijk met uw gat afkuisen aan hun nationale vlag. Ze overdrijven...

ik denk dat als ik hier een burnout op de openbare weg doe als de flikken het zien ik toch ook wel een pv aan men broek heb

EagleEye

Legacy Member
squan zei:
Martin Brundle doet toch al zijn beste met die ene collega-reportster op de grid zullleeuh!
"There's that Italian journalist who keeps kicking my leg whenever I ask a question... We'll avoid her." :')

hatetn

Legacy Member
EagleEye zei:
"There's that Italian journalist who keeps kicking my leg whenever I ask a question... We'll avoid her." :')



nee die van sky sport.


Shaddix zei:
ik denk dat als ik hier een burnout op de openbare weg doet als de flikken het zien ik toch ook wel een pv aan men broek heb

idd daarvoor kun je hier ook een boete krijgen.

blizzard

Legacy Member
LuCian zei:
bron?
en zie ni in waarom massa van ferrari naar een nieuwbakken team zou gaan als daar nog renault etc tussen zitten die hem maar al te graag binnenhalen

Zou best nog wel kunnen, aangezien Massa zijn manager (Nicolas Todt) achter ART zit, dus :)

falc.be

Legacy Member
het feit dat massa momenteel op een hoopje gereden wordt doet zijn marktwaarde geen goed. Daarnaast hebben zowat al zijn supporters bij ferrari het team ondertussen verlaten, met jean todt als belangrijkste

ART grand prix heeft vorig naar niet meegedaan om 1 van de startbewijzen, nu massa op de wip zit gaat nicolas todt plotseling toch meedoen voor een plaats.

jeltex

Legacy Member
LuCian zei:
bron?
en zie ni in waarom massa van ferrari naar een nieuwbakken team zou gaan als daar nog renault etc tussen zitten die hem maar al te graag binnenhalen

My thoughts exactly.

falc.be zei:
het feit dat massa momenteel op een hoopje gereden wordt doet zijn marktwaarde geen goed. Daarnaast hebben zowat al zijn supporters bij ferrari het team ondertussen verlaten, met jean todt als belangrijkste

ART grand prix heeft vorig naar niet meegedaan om 1 van de startbewijzen, nu massa op de wip zit gaat nicolas todt plotseling toch meedoen voor een plaats.

Pff, is Massa dan zo slecht bezig dit seizoen? Staat vijfde in de stand met amper 14 punten achterstand op Alonso, dus van "op een hoopje rijden" is er allesbehalve sprake. Ok, ik ga akkoord dat hij totnogtoe aan een vrij anoniem seizoen bezig is, maar hij weet toch te scoren als het moet en dat blijft het belangrijkste.

Dat hij "op de wip" zou zitten dat snap ik ook al niet goed. Amper 2 jaar geleden pakte hij nog bijna de titel, vorig jaar liet hij (tot zijn ongeluk) toch geen onaardige dingen zien in een erg middelmatige Ferrari, en dit jaar rijdt hij nu niet de pannen van het dak, maar hij ontgoochelt toch ook niet.

Als ze hem nu gaan buiten smijten dan begin ik me toch serieuze vragen te stellen bij de mentaliteit daar bij Ferrari. Raikkonen reed 1 minder seizoen in 2008 en hij mocht ook al opkrassen. Als Alonso dit jaar WK wordt en volgend jaar niet gaan ze hem dan ook buiten smijten, om weer maar iemand anders binnen te halen?

Massa lijkt mij echt ideaal als 2de rijder voor Ferrari. Zal Alonso goed kunnen pushen zonder hem al te veel te bedreigen, en dat is wat de Spanjaard nodig heeft.We weten wat er in 2007 gebeurd is bij McLaren, dus als ze Kubica naar Ferrari halen en die blijkt even snel (of sneller!) dan is t miserie denk ik.

En Webber is misschien wel super bezig de laatste 2 GPs, maar ik wacht toch met een definitief oordeel tot het einde van het seizoen, want totnogtoe ben ik er niet van overtuigd dat die het zoveel beter zou doen in een Ferrari dan Massa.

Defkes

Legacy Member
jeltex zei:
Pff, is Massa dan zo slecht bezig dit seizoen? Staat vijfde in de stand met amper 14 punten achterstand op Alonso, dus van "op een hoopje rijden" is er allesbehalve sprake. Ok, ik ga akkoord dat hij totnogtoe aan een vrij anoniem seizoen bezig is, maar hij weet toch te scoren als het moet en dat blijft het belangrijkste.

Dat hij "op de wip" zou zitten dat snap ik ook al niet goed. Amper 2 jaar geleden pakte hij nog bijna de titel, vorig jaar liet hij (tot zijn ongeluk) toch geen onaardige dingen zien in een erg middelmatige Ferrari, en dit jaar rijdt hij nu niet de pannen van het dak, maar hij ontgoochelt toch ook niet.

Als ze hem nu gaan buiten smijten dan begin ik me toch serieuze vragen te stellen bij de mentaliteit daar bij Ferrari. Raikkonen reed 1 minder seizoen in 2008 en hij mocht ook al opkrassen. Als Alonso dit jaar WK wordt en volgend jaar niet gaan ze hem dan ook buiten smijten, om weer maar iemand anders binnen te halen?

Massa lijkt mij echt ideaal als 2de rijder voor Ferrari. Zal Alonso goed kunnen pushen zonder hem al te veel te bedreigen, en dat is wat de Spanjaard nodig heeft.We weten wat er in 2007 gebeurd is bij McLaren, dus als ze Kubica naar Ferrari halen en die blijkt even snel (of sneller!) dan is t miserie denk ik.

En Webber is misschien wel super bezig de laatste 2 GPs, maar ik wacht toch met een definitief oordeel tot het einde van het seizoen, want totnogtoe ben ik er niet van overtuigd dat die het zoveel beter zou doen in een Ferrari dan Massa.

:bow::bow::bow:

En meer kan ik er niet aan toevoegen op dit moment.

xDama

Legacy Member
jeltex zei:
Als ze hem nu gaan buiten smijten dan begin ik me toch serieuze vragen te stellen bij de mentaliteit daar bij Ferrari. Raikkonen reed 1 minder seizoen in 2008 en hij mocht ook al opkrassen. Als Alonso dit jaar WK wordt en volgend jaar niet gaan ze hem dan ook buiten smijten, om weer maar iemand anders binnen te halen?

Ferrari heeft die mentaliteit anders wel al laten zien in mindere mate met Schumacher en volledig met Raikkonen vorig jaar.

Indien ze bij Ferrari de kans krijgen om een Kubica of een Vettel binnen te halen, zullen ze dat zonder verpinken doen en Massa buiten gooien. Als Alonso dit- of volgend jaar niet naar hun verwachtingen presteert, idem.

Nu moet ik wel zeggen dat Massa het al bij al niet zo slecht doet, maar hij is wel in absolute anonimiteit aan het rondrijden dit jaar, en in de F1 doet dat al heel veel.

marcel

Legacy Member
jeltex zei:
Dat hij "op de wip" zou zitten dat snap ik ook al niet goed. .

tjah, bij Ferrari zit er sinds Schumacher-Barrichello élk seizoen wel iemand op de wip.

Anoniem04

Legacy Member
De startgrid in Monaco is altijd één van de drukste van het hele seizoen. Ondanks de aanwezigheid van vele beroemdheden viel echter één persoon meteen op: Flavio Briatore. Volgens de krant Turun Sanomat zou het niet de laatste keer zijn dat Briatore tussen de Formule 1-wagens staat.

Flavio Briatore was samen met Pat Symonds de hoofdrolspeler in het crashgate-schandaal, waarbij Nelsinho Piquet vrijwillig zijn wagen in de Singaporese muur plantte. Aanvankelijk mocht Briatore hiervoor levenslang geen voet meer in de Formule 1 zetten, maar een rechterlijke uitspraak heeft beslist dat dit slechts tot 2013 is. Het lijkt er echter op dat hij vroeger terugkeert, want Briatore had met Formule 1-baas Bernie Ecclestone een belangrijk gesprek.

Bernie Ecclestone, die de gezegende leeftijd van 79 jaar heeft bereikt, zou erover nadenken om zijn plekje over te dragen. Een deel van die verantwoordelijkheden zou hij aan Briatore schenken. Hij ziet in de flamboyante Italiaan een natuurlijke opvolger.

De krant schreef ook dat Briatore op financieel vlak nog niet op rozen zit. Zo zag hij zijn boot in beslag nemen door de Italiaanse politie, omwille van een fiscale kwestie.

Hier zijn toch geen woorden voor? De persoon die gezorgd heeft voor 1 vd grootste schandalen in de laatste jaren even de rechten van de sport gaan toezeggen.

Trouwens, Massa is niet slecht bezig maar ik ben er zeker van dat er een paar rijders zijn die nog wat beter kunnen met dat materiaal. Mark Webber zie ik niet als een verbetering tov Massa. Massa is een perfecte 2de rijder.

Mee

Legacy Member
Dillyracer zei:
Hier zijn toch geen woorden voor? De persoon die gezorgd heeft voor 1 vd grootste schandalen in de laatste jaren even de rechten van de sport gaan toezeggen.
/stunned
:eek::eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan