Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VishnuSixDix zei:Heh, Tilke is de officiele circuit-designer... dus wat denk je...
Daarbij komt ook nog dat nooit regen valt in Texas... gaat op voorhand saaie shit worden. Al die rednecks gaan daarenboven naar Nascar, naar WUSSIE-F1 (in hun ogen) gaat er geen kat op afkomen. Een racewagen moet gaan van bbbbrrrroooeeeeeem ipv IIIIAAAAAANNNNNNGGGG.
Lege tribunes gegarandeerd.
Mee zei:Met de oude F1's ja, met de huidige miezerige V8'sp) gaat dat tegenvallen.
marcel zei:in other news:
HRT heeft Dallara buiten gesmeten...

F1today zei:Pirelli is vanaf volgend seizoen de officiële bandenleverancier van de Formule 1. Dat melden Italiaanse media als Autosprint en Italiaracing. Pirelli zou de strijd met Michelin voor de positie van bandenleverancier in zijn voordeel hebben beslecht.
Autosprint maakt melding van een contract tussen de Formule 1 en Pirelli tot en met 2013. De Italiaanse bandenfabrikant krijgt per team 1 miljoen euro in ruil voor gelijkwaardige behandeling voor alle renstallen. Pirelli zou slechts drie soorten slicks hoeven te leveren, namelijk zacht, medium en hard. De velgen blijven voorlopig 13 inch, met vergroting als optie voor de toekomst. El Mundo Deportivo bericht ondertussen dat Pirelli in dat geval ook de GP2 van banden gaat voorzien.
marcel zei:zal ook wel lukken ze![]()
.
.Defkes zei:Honda heeft het een paar jaar geleden geprobeerd op een zoutvlakte en dat lukte niet.
De oude F1 wagens (met V10) zouden ook niet veel klaarmaken op die circuits aangezien die motoren toen maar een race moesten meegaan en dus meteen zouden ontploffen op een ovaal.
@Damarus en falc: Austin is na Silicon Valley misschien wel DE technologiestad van Amerika. Qua Rednecks en NASCAR valt het daar dus wel mee.
bumba007 zei:Off : Siliconvalley is geen stad maar een industriegebied in Santa Clara Valley ( welke dan weer een vallei is)
On : Ik zie een f1 echt niet zitten in de US ze, die mannen kicken daar enkel op motorgeluiden, hoe luider hoe beter daar.
.
).evil-duckie zei:race van dit weekend: boeiend? (inhaalmogelijkheden, etc?)
(want kan niet kijken en hoop dat het een saai circuit is, dit circuit ken ik niet goed dermee)
(zaterdag en maandag examen en zaterdagavond een trouwfeest anders zou ik wel een gaatje vinden)
). Vond het de voorbije jaren trouwens altijd een van de betere races, maar dat zal eerder zijn omdat Massa daar schitterende prestaties neerzette.hatetn zei:het punt dat ze op het circuit in dat seizoen hogere snelheden hebben gehaald dan in die test zegt ook al veel.
maar idd f1 motoren zijn niet gebouwd om constant op het max te draaien
.