Scifo
Legacy Member
boostah zei:3/4 is ni volledig, iedereen zou da moeten doen, dan heeft iedereen da wilt inhalen een crash aan zen kloten. Kunde zelfs u plek niet meer verdedigen.
Oh shit em ligt nen cm voor mij, nu moet ik van de gas en em doorlaten. Webber reed daar terwijl vettel em inhaalde, tis ni omda em der deels voorbij is da webber zich opeens moet laten doen. Inhalen zou nog tof zijn zo.
Toch vind ik dat Webber had mogen anticiperen doordat Vettel lichtjes naar rechts ging. Er zijn toch al genoeg close battles geweest waarbij meestal dan de aanvaller anticipeert bij bruuske verdedigende bewegingen.
Ik vind niet direct een beter voorbeeld:
YouTube - Fisichella merced
Maarja soit Vettel was zich al aant concentreren op de volgende bocht en Webber wilde niet wijken. Ik zal wel nog wat verder gaan balen ^^
.

vettel 
hamilton heeft het net vanuit de beste positie gezien