jeltex
Legacy Member
hatetn zei:weet je wat er hier grappig aan is? 2 racen geleden negeert de helft de regels van de SC en bijna niemand doet zijn beklag of krijgt een straf. een team order en er is een moord gebeurt
Zoals Mirodin al zei vergelijk je appels met peren.
Je bewering over de SC klopt trouwens ook helemaal niet, want zowat 10 rijders hebben na de race nog een tijdstraf gekregen daarvoor.
En niemand heeft zn beklag gedaan? Ehem, Alonso en Ferrari schreeuwden moord en brand over competitievervalsing door het incident met Hamilton en de SC. Terecht ook, want die SC had VOOR Vettel op de baan moeten komen en niet NAAST Hamilton! Hamilton is daar ook voor bestraft geweest met een drive-through, dat Vettel de race daardoor cadeau kreeg lijkt vreemd genoeg niemand iets te kunnen schelen.
Raanº³ zei:Nu verdienen ze gewoon een DSQ. Trouwens, massa is even schuldig aan het voorval: hij kon nog altijd nalaten om de order uit te voeren, wetende dat die order illegaal is.
Om dan op het einde van het seizoen of mss zelfs al de volgende race te mogen opkrassen?
Nee Massa valt hier echt niks te verwijten.
Proim zei:Punten van de rijders hoeven ze ook niet aan te raken, die volgen gewoon de orders op en kunnen niet echt anders. Teampunten afnemen lijkt mij ook wel correct.
Volledig mee eens. Een boete kan een team als Ferrari niks maken, dus dan moet je aan hun punten zitten.
Het zou lullig zijn om de rijders te bestraffen, want die doen idd gewoon wat hen gevraagd wordt, en zeker Massa is trouwens al genoeg gestraft.
Constructeurspunten afnemen lijkt mij ook de enige juiste oplossing voor zoiets.

