TeknomanFan
Legacy Member
Iedereen weet dat er teamorders waren, alleen durft niemand dit toegeven. Nu, voor mij hoeft hij dit ook niet publiekelijk toe te geven. Ik sluit mij op dat punt aan bij uw idee van de nestbevuiler.Moridin zei:Tja, wat moet hij anders doen? Hij heeft met dat te doen zich een toekomst bij Ferrari verzekert. Weinig mensen zagen (zien?) in hem een potentiële wereldkampioen maar als de eerste rijder binnen Ferrari het laat afweten en hij het goed doet, kan hij de nummer 1 worden binnen het team. Twee jaar terug duurde dat ook even toen Räikkönen maar niet op niveau geraakte maar uiteindelijk heeft hij de kans gekregen om voor de titel te strijden. Met zijn puntentotaal nu wordt dat zeer moeilijk zo niet onmogelijk maar wie weet liggen de kaarten volgend jaar anders en bakt Alonso er niets van.
Als hij nu toegeeft dat het een teamorder was wordt hij een nestbevuiler volgens Ferrari en wie weet verliest hij dan zijn kans op een goed zitje volgend jaar. Laat ons wel wezen, de enige reden waarom Alonso kon wegkomen met zijn gezeik over te weinig steun bij Renault en status binnen McLaren, was omdat hij dubbel wereldkampioen is. Massa moet dat niet proberen, zeker gezien zijn zwakke eerste helft van het seizoen.
Nu wat moet hij doen: in mijn ogen kan hij maar 1 ding doen en dat is zwijgen en wachten tot het overwaait en zeker en vast geen onnozelheden beginnen te zeggen zoals zijn interview. Door dergelijke uitspraken te doen, haalt ge uw gehele geloofwaardigheid onderuit

. Trulli was de betere in, ik dacht, 2006 en mocht opkrassen nadat die de 2e plek verloor aan Massa in Magney Cours. Ook al eindigde hij nog steeds voor Alonso.