xDama
Legacy Member
EagleEye zei:Tss Martin Whitmarsh met die trash talk ....
?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EagleEye zei:Tss Martin Whitmarsh met die trash talk ....
"Wij (McLaren dus) zijn de snelsten van de teams met rigide front wings."666-Damarus-666 zei:

EagleEye zei:"Wij (McLaren dus) zijn de snelsten van de teams met rigide front wings."![]()
Mee zei:Ja, want daar wint ge 1,5 seconde mee.
Er is wel meer rigide aan die McLaren, die staat echt beenhard afgeveerd als ge die vergelijkt met de andere wagens.
vloet zei:Zijn de 24h van Spa niet ergens live te streamen? Op de officiële site zijn het gewoon samenvattingen. Live timing heb ik wel gevonden.