Archief - Formule 1 - Seizoen 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten.

Mee

Legacy Member
Ja, want daar wint ge 1,5 seconde mee :).

Er is wel meer rigide aan die McLaren, die staat echt beenhard afgeveerd als ge die vergelijkt met de andere wagens.

xDama

Legacy Member
EagleEye zei:
"Wij (McLaren dus) zijn de snelsten van de teams met rigide front wings." :sop:

ROFL. Red Bull en Ferrari komen toch zonder problemen door de tests van de FIA, dus veel flex zal er wel niet aan te pas komen.

Zo konden alle teams in het begin van het seizoen ook bezig zitten dat ze de snelste waren zonder F-duct.

Mee zei:
Ja, want daar wint ge 1,5 seconde mee :).

Er is wel meer rigide aan die McLaren, die staat echt beenhard afgeveerd als ge die vergelijkt met de andere wagens.

Da's een feit. De Mclaren staat dit jaar, voornamelijk vooraan, ontzettend hard afgesteld. Het verschil in soepelheid in een remzone tussen een Mclaren of een Red Bull is immens.

Maar de problemen bij Mclaren zijn momenteel verder te zoeken dan dat de concurrentie een 'flexibele' voorvleugel heeft. Het zo nodige kopiëren van de EBD van Red Bull is hun meer terrein aan het kosten, dan dat het aan het opleveren is.

Ik begin het stilaan wel een triestige mentaliteit te vinden op dat vlak in de F1. Een bepaald team heeft een technologisch nieuwigheidje ontdekt en meteen moeten alle teams dat zo snel mogelijk kopiëren, zonder er bij stil te staan dat het misschien wel eens totaal niet op de wagen werkt. In plaats van je constant te focussen op een andere wagen en alles over te nemen, zouden ze beter gewoon non-stop met hun eigen wagen zoeken naar alternatieven.

EagleEye

Legacy Member
Wat ik een beetje flauw vind aan F1 nu is dat die technologie allemaal wel bestaat, maar het is een wedstrijdje om de beste omweg rond de regels te vinden. Daarom vond ik vorig jaar KERS ook net iets interessanter, omdat dat gewoon nieuwe state-of-the-art technologie is, iets waar F1 eigenlijk om zou moeten gaan.

vloet

Legacy Member
Zijn de 24h van Spa niet ergens live te streamen? Op de officiële site zijn het gewoon samenvattingen. Live timing heb ik wel gevonden.

Stan_V

Legacy Member
vloet zei:
Zijn de 24h van Spa niet ergens live te streamen? Op de officiële site zijn het gewoon samenvattingen. Live timing heb ik wel gevonden.

Helaas niet de hele race live, morgen vanaf een uur of 10 tot (mits enkele korte pauzes denk ik) tot de finish weer beelden.

Race is prachtig om te volgen @ het circuit (mijn 14e jaar op rij ofzo, sinds ik 4 was)... dit verkies ik echt 10x boven F1 in Hongarije. Tijd om effe wat te slapen en dan weer terug

Hier is trouwens een link voor live updates:
http://twitter.com/planetlemans

Anoniem04

Legacy Member
Ik vind die echt geweldig op BBC, zijn gezichtsuitdrukkingen als Jordan aan het praten is zijn gewoon hilarisch soms.

Exqi plus zend de 24 uur live uit.

Proim

Legacy Member
DC is echt goed en kan een goeie neutrale analyse maken van de gebeurtenissen. De chemie tussen hem en Jordan is inderdaad zalig :D

enj0i^

Legacy Member
haaa

Vorige week door omstandigheden nog eens moeten kijken naar een race op sporza. Damn wat is BBC dan toch zalig als je dat verschil in sfeer bekijkt :love:

Moest lachen met Brundle op zijn fiets :lol:

edit: Krijg ook altijd de slappe lach van Coulthard zijn vierkant hoofd :rofl:

Mee

Legacy Member
Webber is aan het shortshiften, zo snel zijn die vergeleken met de Ferrari's...

Ik had de start van Kobayashi eigenlijk wel eens willen zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan