Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NightFlyer

Legacy Member
jeltex zei:
Spijtig dat Hamilton ontzegd wordt waar hij volgens mij toch wel recht op had na zo'n sterk seizoen. En vooral de manier waarop is jammer. Mocht hij nu fair and square op de baan verslagen worden ok, maar door een technisch probleem de wereldtitel verliezen is gewoon lullig.

Kimi heeft ook mechanische pech gehad dit seizoen, voor hamilton is t gewoon klote dat het in de laatste race gebeurt.
Dus Kimi meer als verdient WK.:applause:

hatetn

Legacy Member
jeltex zei:
Spijtig dat Hamilton ontzegd wordt waar hij volgens mij toch wel recht op had na zo'n sterk seizoen. En vooral de manier waarop is jammer. Mocht hij nu fair and square op de baan verslagen worden ok, maar door een technisch probleem de wereldtitel verliezen is gewoon lullig.

Wel mooi voor Raikkonen, die het toch ook al enkele jaren verdient om WK te worden. Maar of hij het dit jaar verdient dat weet ik nog zo niet. Ondanks het feit dat hij wel de sterkste rijder was in de tweede helft van het seizoen is hij uiteindelijk enkel met de hulp van Massa WK geworden. En bij McLaren hadden ze die luxe natuurlijk niet aangezien aangezien beide rijders nog kans maakten. In tegenstelling tot Raikkonen hebben zij wel al hun punten zelf verdiend dus daarom had ik wel graag Hamilton of Alonso WK zien worden.

Nu ja McLaren heeft het zelf verknald natuurlijk. Hadden ze Hamilton in China gewoon op tijd binnengehaald i.p.v. hem risico's te laten nemen op kapotte banden dan was de titel al lang binnen geweest. Prutsers :p


t'is ook nog altijd een teamsport en uiteindelijk is het gewoon door strategie in de pits beslist geweest

trouwens mclaren krijgt wat ze verdienen: niets

BaRtHoLoMeUs

Legacy Member
6 zeges vs 4 voor Alonso en Hamilton en 3voor Massa, dan weet je het wel...

UltimateWeapon

Legacy Member
de FIA had het kampioenschap bijna verprutst in Fuji met dieje e-mail,
Raikkonen had die race gewonnen moest dat communicatieprobleem er niet zijn geweest, en had dus 2 punten MEER gepakt dan Hamilton in plaats van 2 punten MINDER toen (das een verschil van 4 punten ).
Dan had Kimi deze race ingegaan met maar 3 punte achterstand en had Hamilton met een 3de plaats ook geen kampioen geweest,

maar nu dat "probleempje" bij Hamilton toen hij niet in versnelling geraakte, zie ik als een rechtzetting van Fuji en Kimi heeft het echt verdiend !!!!!

Goldrusher

Legacy Member
Dubbel en dik verdiend kampioenschap voor Kimi.

Hamilton, ook al heeft hij zijn mond gehouden op het spionageproces, blijft een sympathieke kerel en zijn tijd komt zeker nog.
Maar dit seizoen, is Kimi de verdiende winnaar en Ferrari de beste constructeur.

Npg 5 maand en we zitten terug in Australië... :)

Sonic4liv3

Legacy Member
Kimi!!!
McLaren krijgt wat het verdiend na dit seizoen. NIKS !! :D

Ferrari & Kimi :bow:

Dr. Doezel

Legacy Member
¦¦ $óñï¢ ¦¦ zei:
Kimi!!!
McLaren krijgt wat het verdiend na dit seizoen. NIKS !! :D

Ferrari & Kimi :bow:

Komt erbij dat Kimi al die jaren ervoor, voor hen reed en er maar niet in slaagde :D

Scifo

Legacy Member
Code:
[B]K. RAIKKONEN  110[/B]
F. ALONSO     109
L. HAMILTON   109

Ik kan het nog altijd niet geloven :p

shiftyke

Legacy Member
Mja verdient gewonnen, al vind het ik het zeer jammer voor alonso en zeker voor hamilton

jeltex

Legacy Member
LuCian zei:
grapjas jij
fair & square had em al ff zen ambities mogen opbergen

Ik heb er absoluut geen idee van wat je daarmee bedoelt ...

NightFlyer zei:
Kimi heeft ook mechanische pech gehad dit seizoen, voor hamilton is t gewoon klote dat het in de laatste race gebeurt.
Dus Kimi meer als verdient WK.:applause:

Ik heb het niet enkel over mechanische pech. Hij heeft 4 punten cadeau gekregen van Massa, want Ferrari heeft 2x beslist hem te bevoordelen. Dat waren logische beslissingen natuurlijk, maar zonder die cadeautjes had Kimi nu 4 punten minder en was hij geen WK. Dat is moeilijk te ontkennen denk ik en daarom vind ik dat hij het dit jaar (ondanks sterke prestaties) niet verdient.

EternalSilence

Legacy Member
jeuj :woohoo:

2 honden die vechten om een been en de 3de loopt er mee heen.
:D

hamilton zijn rookie gedrag, de spionage zaak, de 'geen nr1' principe van ron dennis , en pech hebben McLaren de nek omgedaan.

tjah.
content dat hamilton niet wint, wat nu zal hij volgend seizoen nog zoveel keer sterker willen presteren :)

grappig hoe kimi zo eenvoudig bleef.
en respect voor massa he

JackM

Legacy Member
shiftyke zei:
ze noemen hem niet iceman voor iets e... ;)

of ze noemen hem iceman voor iets of ze noemen hem niet voor niets iceman :p

nie kunnen kijken waar zalig dat em toch nog gewonnen is :D
dat het volgend seizoen even spannend mag zijn en er rap is (teken dat het trug goe weer wordt!!)

Gianelli

Legacy Member
wat een coureur zeg die raikkonen , ik ben altijd grote van van schumi geweest , maar op pure snelheid steekt kimi er toch met kop en schouders boven uit tegenwoordig
hetgene wat hij laten zien heeft in het 2de deel van het seizoen is gewoon fantastisch
gefeleciteerd MR.Iceman :D
FORZA FERRARI :D
volgend jaar zal denk ik 1 en al ferrari dominantie worden
aangezien de fia de nieuwe wagen van mclaren extra hard zal onderzoeken om te zien of ze geen gebruik hebben gemaakt van ferrari informatie
kan niet wachten tot 16 maart 2008 :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan