Spijtig dat Hamilton ontzegd wordt waar hij volgens mij toch wel recht op had na zo'n sterk seizoen. En vooral de manier waarop is jammer. Mocht hij nu fair and square op de baan verslagen worden ok, maar door een technisch probleem de wereldtitel verliezen is gewoon lullig.
Wel mooi voor Raikkonen, die het toch ook al enkele jaren verdient om WK te worden. Maar of hij het dit jaar verdient dat weet ik nog zo niet. Ondanks het feit dat hij wel de sterkste rijder was in de tweede helft van het seizoen is hij uiteindelijk enkel met de hulp van Massa WK geworden. En bij McLaren hadden ze die luxe natuurlijk niet aangezien aangezien beide rijders nog kans maakten. In tegenstelling tot Raikkonen hebben zij wel al hun punten zelf verdiend dus daarom had ik wel graag Hamilton of Alonso WK zien worden.
Nu ja McLaren heeft het zelf verknald natuurlijk. Hadden ze Hamilton in China gewoon op tijd binnengehaald i.p.v. hem risico's te laten nemen op kapotte banden dan was de titel al lang binnen geweest. Prutsers