lars-v
Legacy Member
ariane zei:Vriendschappelijk is altijd gevaarlijk.. Veel wissels, nieuwe dingen uitproberen, jonge gastjes die zich mogen tonen...
Voor hetzelfde geld hebben ze nog een zware training in de benen..
Plus hoe zou je zelf als ploeg zijn als je tegen het grote Bayern moogt spelen, ge zou voor minder een wereldpartij spelen ook al stelt de match niks voor.
Vorige vriendschappelijke matchen speelden er altijd groot aantal basisspelers en knalden ze er telkens een deftig aantal ballen tegen de netten...
Dan verwacht je dit niet

, ge zou voor minder een wereldpartij spelen ook al stelt de match niks voor.


Ik heb er weer vertrouwen in.