Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S1RBOT

Legacy Member
speeding.be zei:
Maar op een gegeven moment zijn er geen bonussen meer? :p
Gewoon zelf een limietje instellen en das in orde :D

Monaco @ 2. Interessant?

GATVER NAPOLI. Met man meer in de toegevoegde tijd nog een doelpunt tegenkrijgen, grrrrr.

Napoli idd :(

speeding.be

Legacy Member
Vandaag was een slechte dag. Gisteren 50 euro overgeboekt op NG en enkel deze kunnen mijn dag nog goed maken:
http://i39.tinypic.com/qyv1ae.png

Monaco en Chelsea staan voor, dus dat zit al goed.
En in combi moeten Athletico en PSG winnen en dan is het compleet.

Napoli en Anderlecht gaven me wel een koude douche vandaag! ggrrr

Liquigi

Legacy Member
Nu Vercauteren bij Mechelen zit, zie ik die wel een comeback maken in de 2de seizoenshelft, gaat nog mooie odds geven.
't gokken zit op een laag pitje aangezien het geld op is (alles verspeeld aan snooker :p), als Athletico sebiet wint kunnen we weer verder.

TheRedDevils

Legacy Member
Liquigi zei:
Nu Vercauteren bij Mechelen zit, zie ik die wel een comeback maken in de 2de seizoenshelft, gaat nog mooie odds geven.
't gokken zit op een laag pitje aangezien het geld op is (alles verspeeld aan snooker :p), als Athletico sebiet wint kunnen we weer verder.

Eigenlijk kon je gewoon elke match all in op Ronnie geweest zijn!
Ik heb enkel nog Everton lopen voor morgen. Misschien eens de moeite doen om mijn stats dan up te daten.

Liquigi

Legacy Member
Liquigi zei:
...als Athletico sebiet wint kunnen we weer verder.
:doh:
TheRedDevils zei:
Eigenlijk kon je gewoon elke match all in op Ronnie geweest zijn!...
Ja had een frame "all in" (die euro wat ik nog over had) op Ronnie gezet, verliest em dat frame juist door een onnozel gebrek aan concentratie op een bal die ik er zelfs had ingespeeld.

Therapy

Legacy Member
Kunt ge bij Napoleon uw gedeposit geld meteen afhalen zodat ge met uw bonus alleen aan het spelen zijt?

Anoniem06

Legacy Member
Slechte dag gisteren, Anderlecht, Toledo en Gaziantep die falen.
73lo.jpg


Total bets: 89 Won: 47 Lost: 39 Void/Push: 3 ROITotal: 3% ROIMonth: 3% UnitsTotal: +7.36 UnitsMonth: +7.36

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Ik sta hier weer op 7 cent zonder lopende bets. Eigen fout door te veel risico's te nemen :(
Maar als ik het dus goed begrijp krijg je €10 bonus als je €100 stort en blijf je die €10 houden als je die €100 meteen terug afhaalt?

TrickY.

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Ik sta hier weer op 7 cent zonder lopende bets. Eigen fout door te veel risico's te nemen :(
Maar als ik het dus goed begrijp krijg je €10 bonus als je €100 stort en blijf je die €10 houden als je die €100 meteen terug afhaalt?

Dus stort je beter €1000 he ;)

Madster

Legacy Member
Kan perfect hoor. Heb van mid december tot nu met kerstbonus gespeeld. Pas dit weekend eerste storting en bonus opgestreken ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan