Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
Aangezien het redelijk gestaag gaat sinds nieuwjaar nog eens een reeks posten (om de boel dan weer te jinxen):

Wizards -3,5 @1,60,
Wizards -7,5 @2,16,
Kerber 1,43,
Wawrinka @1,40,
Dellaqua-Bouchard over 26,5 @3,40,
Mavericks @2,02,
Pacers-Clippers over 199,5 @2,12,
Jazz +9,5 @1,95,
Chelsea DNB @1,28,
Udinese DNB @1,70,
Milan-Verona BTS @1,68


Hop hop. :unsure:

be!punter

Legacy Member
Madster zei:
Dan vraag ik mij af of ze zonder die gokverslaafden zouden rondkomen? Kan mij niet voorstellen dat ge veel geld begint te verliezen op voetbalweddenschappen als ge een beetje beheerst speelt...

Zo'n bookmaker maakt weldegelijk grote winsten aangezien op lange termijn 97%+ verlieslatend is. Het is statistisch gezien dan ook onmogelijk om de marge die ze nemen op lange termijn systematisch te verslaan. Hier wordt door bijna iedereen vooral de schijn hoog gehouden van winnend te zijn door achteraf te komen posten als er eens een combotje gewonnen is wat dan onthaald wordt met groot applaus. Telkens er door iemand op een geloofwaardige manier bets worden gepost op voorand met odds en ROI blijkt dit keer na keer af te lopen op een drama.

Er zullen er best wat zijn die op winst staan, maar door gebrek aan realistische bankroll management en de gulzigheid die vroeg of laat toe slaat is het maar kwestie van tijd voor er eens een downswing of misstap komt waardoor ze terug vanop 0 zullen moeten beginnen. Bookmakers zijn meester in langzaam geld te verdienen aan hun klanten en ze de illusie geven dat ze winstgevend zijn of kunnen zijn waardoor ze blijven terug komen. Die bonussen zijn voor hen investeringen op langere termijn.

Madster

Legacy Member
Ok, daar wil ik best inkomen.

Ik neem aan dat de overgrote meerderheid dan niet speelt op de manier waarop ik het momenteel doe; take the money and run?

Wat ik bedoel is, als je genoeg zelfdiscipline hebt, profiteer je gewoon van de bonussen om deze te cashen, en stop je van zodra deze eventueel op raken.

edit: Then again, ik begin hier nog maar net mee, mss ben ik over een jaar zelf gokverslaafd en blut :D

Anoniem06

Legacy Member
Resultaten vandaag:
wdzp.jpg

+4 units

Total bets: 79 Won: 43 Lost: 34 Void/Push: 2 ROITotal: 5% ROIMonth: 5% UnitsTotal: +13 UnitsMonth: +13

Edit: Voorlopig voor morgen:
gk4x.jpg


Combi: 1 unit, Anderlecht 4 units. :)

Update jullie stats nog eens jongens, dan update ik OP. :)

truifel

Legacy Member
fucking liverpool... anders had ik 35 euro :(. Nu niets (en nog 3 euro staan :()

Airjinx

Legacy Member
Madster zei:
Ik neem aan dat de overgrote meerderheid dan niet speelt op de manier waarop ik het momenteel doe; take the money and run?

Wat ik bedoel is, als je genoeg zelfdiscipline hebt, profiteer je gewoon van de bonussen om deze te cashen, en stop je van zodra deze eventueel op raken.

Zoals bepunter zegt houden de bookies de speler ook een rad voor de ogen, er zullen behoorlijk wat mensen zijn die denken dat ze winstgevend zijn maar dat eigenlijk niet zijn. In het verleden zijn er al verschillende geweest die hier kwamen stoefen met hun winsten en dan bleek dat ze hun stake telkens bij hun inzet telden. Er was er zelfs ene die zo zijn gezin kon onderhouden met het betten :D
Als je bij Pinnacle speelt en je zet 10 euro in aan 1.80 dan heb je 8 euro winst, doe je dit bij NP dan geven ze 18 euro winst aan. Bij het geven van je mogelijke winst de stake erbij tellen slaat natuurlijk nergens op. Dat is gelijk een bank die zegt dat je 1001 euro rente krijgt na een jaar als je er 1000 euro stort. Ik schat dat minstens 80% vd mensen hun winst posten met hun stake nog in.

Er zullen er idd weinig zijn die enkel maar de bonus meepakken en wachten op de volgende bonus, bookies doen er alles aan om het simpel en winstgevend te laten lijken. Dat bookies die op de funspeler mikken als bwin, unibet, NP de winst bij hun stake tellen is niet toevallig, net zo min dat een bookie voor meer ervaren punters als pinnacle dat NOOIT zal doen.

Antwerp1

Legacy Member
Fiorentina en Tottenham allebei X2 lijkt me wel iets of zijn er addertjes?

speeding.be

Legacy Member
Antwerp1 zei:
Fiorentina en Tottenham allebei X2 lijkt me wel iets of zijn er addertjes?

Tottenham aan 2.35 en Anderlecht aan 1.66 / combo -> 3.90 - Lijkt me degelijk
Fiorentina is moeilijk, eventueel vervangen door AC Milan? :p

S1RBOT

Legacy Member
speeding.be zei:
Tottenham aan 2.35 en Anderlecht aan 1.66 / combo -> 3.90 - Lijkt me degelijk
Fiorentina is moeilijk, eventueel vervangen door AC Milan? :p

Ik zou toch ook maar oppassen met Verona. Milan heeft nu wel een nieuwe trainer en de spelers zullen zich willen bewijzen, maar Verona blijft toch geen slechte ploeg en het Milan van de laatste weken... Je weet maar nooit. Ikzelf speel vandaag nog Napoli en Chelsea in combo @2,78

Anoniem06

Legacy Member
Compleet voor vandaag:
t7j3.jpg


Combi van 1 unit was kapot.

unitverdeling:
Real Sociedad, Gaziantep, Anderlecht, Ajax: 4/10 units
Eibar, Ontinyent: 1/10 unit
Chicago, Tampa bay: 2/10 units

NemesisBE

Legacy Member
Anderlecht @ 1.68
Eupen @ 1.90
Zulte @ 2.20

combi: Swan-Spurs BTS, Genoa of X, Barça -1 & Moeskroen @ 6.57

en Hermans voor Visconti eindstand TDU @ 1.65, want Visconti heeft net z'n scheenbeen gebroken :p

Therapy

Legacy Member
Zulte en anderlecht @ 3.65

Go go Lazio! In de rust ingezet op Lazio bij 0-1 @ 8.
Dan vallen ze uiteindelijk met 10 man en winnen ze nog met 2-3. :applause:

Gavin

Legacy Member
Gavin zei:
Wizards -3,5 @1,60,
Wizards -7,5 @2,16,
Kerber 1,43,
Wawrinka @1,40,
Dellaqua-Bouchard over 26,5 @3,40,
Mavericks @2,02,
Pacers-Clippers over 199,5 @2,12,
Jazz +9,5 @1,95,
Chelsea DNB @1,28,
Udinese DNB @1,70,
Milan-Verona BTS @1,68
Lazio winning goal in extra tijd, Kerber derde set verloren met 5-7, Clippers een basket te weinig, Wizards liggen tanken na acht voor te hebben gestaan bij de rust :sleep:

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Vincort zei:
welke website(s) gebruiken jullie zoal?
Ik gebruik Napoleon Games

truifel zei:
fucking liverpool... anders had ik 35 euro :(. Nu niets (en nog 3 euro staan :()

Hier ook, nog €4, als Anderlecht nog uit die 2-1 achterstand kan komen maak 'k nog kans op €16, maar 'k geloof er eerlijkgezegd niet meer in.

speeding.be

Legacy Member
Madster zei:
Wat ik bedoel is, als je genoeg zelfdiscipline hebt, profiteer je gewoon van de bonussen om deze te cashen, en stop je van zodra deze eventueel op raken.

Maar op een gegeven moment zijn er geen bonussen meer? :p
Gewoon zelf een limietje instellen en das in orde :D

Monaco @ 2. Interessant?

GATVER NAPOLI. Met man meer in de toegevoegde tijd nog een doelpunt tegenkrijgen, grrrrr.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan