Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cartek

Legacy Member
idd, zeker nie slecht ma ik zou u graag toch eens die 130kg zien benchen, na al die vorige sets dan nog. dus je max zou rond de 150kg bench moeten liggen als je geen sets ervoor doet.

herc

Legacy Member
Collishop zei:
Kheb er al erger gezien :p

Ik heb er ook al erger bij gelopen, maar ik zorg dat er geen foto's van getrokken worden, en moest dat al het geval zijn, ik ga die zeker niet zelf op het internet plaatsen :D

jvg007

Legacy Member
feitje da ge moe weten: kben ver 2m groot, en zeer smal gebouwd, kzal me over paar weken eens naast iemand anders stellen om het verschil te laten zien, mijn lengte versmalt mijn lichaam veel, ik zou zeer graag 20 cm korten geweest zijn, zou ook beter uitkomen naast mijn lief :p



btw: die fotos zijn van op mijn werk vanmiddag, keb ver 5 weken niet meer getraind, sinds deze week pas terug kunnen beginnen door ander werk. Lag er zolang uit door mijn reis en vorig vakantiewerk, waardoor ik dus niet kon gaan trainen jammer genoeg.

kben daardoor ver 8 kg afgevallen.

Als je me die 130 kg wil zien benchen, no problem, ik nodig u graag uit in Action point fitness te Zelzate om eens mee te trainen.
en ik denk da 150kg wel veel is voor mijn 1 RM
ik denk dat die 130kg wel terecht is hoor.

Colli

Legacy Member
jvg007 zei:
feitje da ge moe weten: kben ver 2m groot, en zeer smal gebouwd, kzal me over paar weken eens naast iemand anders stellen om het verschil te laten zien, mijn lengte versmalt mijn lichaam veel, ik zou zeer graag 20 cm korten geweest zijn, zou ook beter uitkomen naast mijn lief :p



btw: die fotos zijn van op mijn werk vanmiddag, keb ver 5 weken niet meer getraind, sinds deze week pas terug kunnen beginnen door ander werk. Lag er zolang uit door mijn reis en vorig vakantiewerk, waardoor ik dus niet kon gaan trainen jammer genoeg.

kben daardoor ver 8 kg afgevallen.

Als je me die 130 kg wil zien benchen, no problem, ik nodig u graag uit in Action point fitness te Zelzate om eens mee te trainen.
en ik denk da 150kg wel veel is voor mijn 1 RM
ik denk dat die 130kg wel terecht is hoor.

Ge hebt geluk da u lief dan nog een vrij grote is, aan de foto te zien toch iets in de meter 70, der zijn er kleiner zou wel grappig zijn :p

thefoket

Legacy Member
jvg007 zei:
feitje da ge moe weten: kben ver 2m groot, en zeer smal gebouwd, kzal me over paar weken eens naast iemand anders stellen om het verschil te laten zien, mijn lengte versmalt mijn lichaam veel, ik zou zeer graag 20 cm korten geweest zijn, zou ook beter uitkomen naast mijn lief :p



btw: die fotos zijn van op mijn werk vanmiddag, keb ver 5 weken niet meer getraind, sinds deze week pas terug kunnen beginnen door ander werk. Lag er zolang uit door mijn reis en vorig vakantiewerk, waardoor ik dus niet kon gaan trainen jammer genoeg.

kben daardoor ver 8 kg afgevallen.

Als je me die 130 kg wil zien benchen, no problem, ik nodig u graag uit in Action point fitness te Zelzate om eens mee te trainen.
en ik denk da 150kg wel veel is voor mijn 1 RM
ik denk dat die 130kg wel terecht is hoor.
da een méken amaaai:eek:

jvg007

Legacy Member
Collishop zei:
Ge hebt geluk da u lief dan nog een vrij grote is, aan de foto te zien toch iets in de meter 70, der zijn er kleiner zou wel grappig zijn :p

idd :p

thefoket zei:
da een méken amaaai:eek:

haha thx :P

ge zijt nie de enige die da vind ze ;)
tis dan nog nie haar mooiste foto ;)

keb echt wel chance met haar, ma soms ist wel vervelend als we uitgaan da al die gasten op haar staan geilen. Ze kan haar ook nogal sexy kleden daarmee :offtopic:

Godlessarto

Legacy Member
Niet leuk, ik spreek uit ervaring. Die van ons doet dan nog ook een keer uitdagend. Maarja de voenkvuist doe zn werk hahahaha

jvg007

Legacy Member
kweetet jong, vree vervelend, in discotheken wordt ze altijd bekeken, en ze weet da wel, dan gaat ze nog eens op een podiumke staan dansen met aar vriendinnen mega uitdagen altijd.

Als ze zat is dan ist pas erg.

maja, de gasten die op haar geilen, als die mij dan zien, passen die altijd wel op. Overlaatst stond ze tegen fotograaf te praten, kwam er bijstaan, diene gast: oei, kmoe weg... en da gebeurt veel, zelfs de manager van een bepaalde discotheek is nie op zijn gemak.

Rajiv

Legacy Member
Cartek zei:
idd, zeker nie slecht ma ik zou u graag toch eens die 130kg zien benchen, na al die vorige sets dan nog. dus je max zou rond de 150kg bench moeten liggen als je geen sets ervoor doet.
Deed ie hoor, ik was zen spotter :)

Simonn

Legacy Member
jvg007 zei:
kweetet jong, vree vervelend, in discotheken wordt ze altijd bekeken, en ze weet da wel, dan gaat ze nog eens op een podiumke staan dansen met aar vriendinnen mega uitdagen altijd.

Als ze zat is dan ist pas erg.

maja, de gasten die op haar geilen, als die mij dan zien, passen die altijd wel op. Overlaatst stond ze tegen fotograaf te praten, kwam er bijstaan, diene gast: oei, kmoe weg... en da gebeurt veel, zelfs de manager van een bepaalde discotheek is nie op zijn gemak.

Kuch. :sleep:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan