herc
Legacy Member
Stancke zei:Die gast, die is onvoorstelbaar, ik heb altijd al gedacht dat eht zo iemand was![]()
Ik wou het er eerst nog bij zetten dat Stancke deze foto ook geweldig ging vinden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Die gast, die is onvoorstelbaar, ik heb altijd al gedacht dat eht zo iemand was![]()

herc zei:Ik wou het er eerst nog bij zetten dat Stancke deze foto ook geweldig ging vinden![]()

mijn badpakfoto is toch de max zeker?
Ik had dat eens aan op het speelplein tijdens een toneeltje en dat viel blijkbaar in de smaak bij de jongeren en ze smeekten voor meer
.
.
tante van mn vriendin heeft bij de apotheek een maand terug zo'n shakes gehaald, 3x per dag een shake met een DAGTOTAAL van 500kcal (dus niet per shake!!); voor de rest mocht ze niets eten. Ze was op een week 6Kg kwijt, dan weer normaal beginnen eten en 2 weken nadien was er 7Kg bijMisteriks zei:Welke legale shakes zijn het best om kilo's te verliezen, dus vet te verbranden?

Stancke zei:Idd, iets in de aard van dit
Die gast, die is onvoorstelbaar, ik heb altijd al gedacht dat eht zo iemand was
EDIT:
@jvg; er scheelt precies iets met uw borst heb ik zo de indruk![]()

visolie!Misteriks zei:Welke legale shakes zijn het best om kilo's te verliezen, dus vet te verbranden?
Ik wil in eerste instantie mijn bierbuikje weg.
Btw het vorderd al goed, ben nu een week bezig en de gewichten zijn al met 5 KG verhoogd.
Iemand een link naar een goed product?
jvg007 zei:ja, idd, der scheelt iets me mijn borst: keb een soort deuk in mijn borst door mijn astma van toen ik klein was. Das borstbeen da naar binnengegroeid is, dat is de reden bij mij waarom ik begon te trainen, om die put wat te camoufleren.

Misteriks zei:Welke legale shakes zijn het best om kilo's te verliezen, dus vet te verbranden?
Ik wil in eerste instantie mijn bierbuikje weg.
Btw het vorderd al goed, ben nu een week bezig en de gewichten zijn al met 5 KG verhoogd.
Iemand een link naar een goed product?
snoob zei:hmm men grip is nu niet zo smal denkek, als ge een oly bar hebt
======||===-=====----==----=====-===||======
--- = glad gedeelte
== = knurling
ik zet men duimtoppen op de knurling, top tegen het gladde gedeelte en zo neem ik men grip dus men hand staat op het rode deel ofzo.
Kheb gemerkt bij neckpress dat ik ook veel meer kan duwen bij heel brede grip, had moeite met 30 kg op schouderbreedte, deedt ook pijn. Woensdag 40kg gepakt met brede grip, heel easy dan.

Als ik zo headon naar iemand reed draaiden ze allemaal snel af 

cuda zei:visolie!
goed voor spieropbouw en vetafbraak
Morgen terug als ik uit mijne nest geraak!