Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SMa

Legacy Member
mijn verontschuldigingen dak vragen durf stellen ivm voeding & supplementen, khad beter eerst de 478 pagina's doorlezen om alle info + jullie standpunt over supplementen te kennen :sop:

nuja... kwark & tonijn dus ;)

Gizmo_1987

Legacy Member
Stancke heeft fotoke van mn bicep.
Als die trg is van café zal hij da hier wel posten ^^
Slaat nu blauw/groen/paars/geel uit :D:D

Aresonlyone

Legacy Member
SMa zei:
mijn verontschuldigingen dak vragen durf stellen ivm voeding & supplementen, khad beter eerst de 478 pagina's doorlezen om alle info + jullie standpunt over supplementen te kennen :sop:

nuja... kwark & tonijn dus ;)
excuses aanvaard:)

Dit is dus waarom ik volledig train zonder supps omdat die de beginners de ogen uitsteken. Je eet gewoon om de 2à3u een biefstukje, lapje kip, blikje tonijn... en je komt wel aan je portie eiwitten dan ;p.

thejackel

Legacy Member
hey,

ik heb even een vraag i.v.m. vetverbranding. ik weet dat er mensen zijn die de cardio altijd na de training doen of zelf een apparte dag ervoor voorzien.

Nu is mijn vraag of dat er ook mensen de cardio voor de training doen? ik heb gelezen dat ge op deze manier meer vetten zou verbranden (ongeveer 20% winst tegenover cardio na de training).

SMa

Legacy Member
SMa zei:
ik heb ergens gelezen dat je lichaam in het uur na je training terug de spiermassa opbouwt, en als je dan de juiste voeding inneemt krijg je een maximale winst (snelle eiwitten, snelle koolhydraten, ...)
Blijkbaar zijn bananen hier ideaal voor :p

Aresonlyone

Legacy Member
Voor meer winst als na? Ik dacht het niet.. waar heb je dat gelezen? :)

EternalSilence

Legacy Member
mensen denken wel altijd vlug aan hormonen de dag vandaag.. ...


en idd, zijn buikspieren zijn 0
en van aangezicht er niet bij passen ... welk aangezicht past wel bij een gespierd lichaam? :wtf:

GregoryCo

Legacy Member
Nee, het kan best zijn da hij het compleet natuurlijk gedaan heeft ze, da zeg ik nie e ;)
En van zijn face; precies een 'gastje' van 15
(en nu opletten da hij nie hier opt forum zit:p)

EternalSilence

Legacy Member
:x
sorry hoor, maar ik ken mensen van 16 jaar die even gespierd zijn als de 20 jarige ares, en die volledig zuiver zijn.
het is allemaal net met hoe oud je bent, maar met wnnr je eraan begint en hoe goed je je inzet en op voeding en alle andere dingen gaat letten vanaf het begin.
zo heb je mensen die na 1 Jaar al zeer gespierd er kunnen uitzien, en andere mensen die er 3, 4 jaar over doen, hoewel ze hetzelfde schema volgen.

tjah .. sommige mensen hebben nu eenmaal een babyface :p

thejackel

Legacy Member
Aresonlyone zei:
Voor meer winst als na? Ik dacht het niet.. waar heb je dat gelezen? :)

ik heb het gelezen in een boek over powertraining. er staat in dat indien met een cardiotraining doet voor krachttraining dat 60% van de energie van de vetten komt tegenover 40% als men de cardio nadien doet.

Er staat ook bij dat als men de cardio na de krachttraining doet dat de spieren dan langere tijd verzuurd zijn en dat dit de vetverbranding belemmert.

ik kan eventueel de pagina eens inscannen

GregoryCo

Legacy Member
Awel ja, kzei toch nie da het nie kon? :p
Ma als je nu begint trainen aan 14, kan toch nie gezond zijn?
Maja, respect voor zijn resultaat (van iedere bb-er) als het volledig natuurlijk is natuurlijk e

Aresonlyone

Legacy Member
thejackel zei:
ik heb het gelezen in een boek over powertraining. er staat in dat indien met een cardiotraining doet voor krachttraining dat 60% van de energie van de vetten komt tegenover 40% als men de cardio nadien doet.

Er staat ook bij dat als men de cardio na de krachttraining doet dat de spieren dan langere tijd verzuurd zijn en dat dit de vetverbranding belemmert.

ik kan eventueel de pagina eens inscannen
=> als je dat es zou willen doen :)


Dat is echt zo hard niewaar:). Geen id wie dat schrijft maar het is juist andersom. Pas na 30min gaat je lichaam vetten verbranden, daarvoor zijn het koolhydraten. Als je dus cardio doet voor het trainen verbrand je de koolhydraten en een beetje van je vetten (als je al langer dan 30min gaat lopen ofzo). Als je eerst je krachttraining doet verbruik je je koolhydraten tijdens het trainen en ga je je vetten aanspreken tijdens de cardio. Als je loopt op 60% van je max. hartslag ga je als vet verbranden en ga je zeeeeeker niet verzuren :).

Over die kerel zijn foto.. Hij traint maar 2 jaar en da zou echt wel straf zijn om dat na 2 jaar te hebben. Check vooral ook zn foto's waar hij nog maar 1 jaar op traint. Ik heb er mijn vragen bij :). Ook vind ik dat hij op die foto enorm kleine schouders heeft.
Moest hij niet gebruiken: heel knap
Moest hij gebruiken: kan beter in proportie..

edit:
https://www.beyondgaming.be/forums
moest hier nog es aan denken, was het nog niet vergeten dat er ooit mensen zaten te zeggen dat ik wou stoefen enzo :D, wou toch es even zien wie dat eigenlijk waren :p
nostalgienostalgie :)

Aresonlyone

Legacy Member
Firion zei:
+ hij zegt in de comments dat em elke dag traint tot em neervalt, zonder rustdage.
mm je zou toch al moeten weten dat dat juist NIET de manier is om naturel spieren te trainen :) dit is juist een argument om te zeggen dat hij niet naturel is :)

Boukreev

Legacy Member
Aresonlyone zei:
mm je zou toch al moeten weten dat dat juist NIET de manier is om naturel spieren te trainen :) dit is juist een argument om te zeggen dat hij niet naturel is :)

uhu, da bedoelde ik dan ook e


btw, mijn vriend is ook begonne, ma hij zegt dat hij last heeft van zen polse. ware er hier geen mense die zoiets name voor de gewrichte daje gwn bij de apotheker kon hale? (ik dacht snoob?) if so, hoe heette da precies?

Fartman

Legacy Member
weet er iemand een winkel in Oost-Vlaanderen (regio Aalst) waar je schijven kan kopen? en een pull up bar?

wil mn homegym wat uitbreiden :evil:

heb nu al een bench bank staan, voor als ik niet tot aan de gym raak :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan