Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

barbell weegt 10kg)
een koopje volgens my 
[B!'X!R']['@(V);9057647 zei:http://nl.netlog.com/de_sander/photo/photoid=8954536#body
Wa denken jullie hiervan? Hormonen?Zijn face past daar precies nie mee
![]()

thejackel zei:hey,
ik heb even een vraag i.v.m. vetverbranding. ik weet dat er mensen zijn die de cardio altijd na de training doen of zelf een apparte dag ervoor voorzien.
Nu is mijn vraag of dat er ook mensen de cardio voor de training doen? ik heb gelezen dat ge op deze manier meer vetten zou verbranden (ongeveer 20% winst tegenover cardio na de training).

UltimateXirus
sorry dak het zeg maar u boven lichaam is zalig kga nog wa moge traine voor dak da heb maar u bene lol da skinny leggs werk daar ook ne keer aan

jvg007 zei:Nie normaal meer, da voor 2 jaar te trainen, mijn reet ja.
Naturel, gohja, wa is da tegenwoordig?
Supplementen vinden sommigen ook al naturel, omdat uit de natuur komt
/edit: kpijs dat ij wel al eens een kuurke eeft gezet ze, kan moeilijk anders.
Ofwel leeft hij er 200% voor en heeft hij superveel aanleg, ofwel een aantal kuren gezet, wat meer voor de hand ligt bij mij.
Bij mij in de gym is er ook een gast, 21j, ongelofelijke fysiek, die leeft er echt 200% voor, heeft superveel aanleg om te groeien in massa. Zal later een topatleet worden zegt de baas, maar die gast traint ook al 3 jaar volle bak, en staat ongeveer hetzelfde. (en ik weet dat die gast niet natuurlijk is, dus deze gaat ook niet natuurlijk zijn, onmogelijk gewoon op 2 jaar tijd op 18jaar)
Aresonlyone zei:wie weet ;p
hehehneen hoor ikke niet gekuurd
maareeuh ik ben wel al 3jaar bezig é volgende maand dus das jaarke langer.. + die gast is toch gespierder als mij nee? van u eige ziede da nie echt zo goe
![]()
Stancke zei:Mijn ervaring leert dat het slecht is om te kijken naar leeftijdsgenoten die verder staan dan jezelf, kwestie van mentaal nog alles in orde te houden![]()

Mixana zei:Wilde is die pic uploaden van Gizmo zijn blauw/paars uitslaande bicep.
