Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Ben met een kerel van DBB.com gaan trainen en dat was zijn lievelingsoefening dus maar meegedaan. Heb wel maar 2reps gedaan wegens het-niet-riskeren-van-de-rug. 3reps zou misschien nog gelukt zijn maar indien het niet zou gelukt zijn, zou het al te laat zijn van de rug natuurlijk![]()
@wardkennes: post eens alle gegevens van die Danone
wardkennes zei:

) Heeft wel maar 6g eiwitten geloof ik. De kwark die ik normaal eet is 8-10g geloof ik. Maar ja dit is gewoon lekkerder




perzik voor dessert
Na weken weinig tot geen zin in eten is vandaag een uberdag aangebroken :applause:
Ik bezie het al als vergif
Wss ben ik gwn gebrainwashed 
veel suikers.. betere magere kwark (daar zit bijna dubbel zo veel eiwit (11gr)); is wel minder lekker majahwardkennes zei:

Stancke zei:Ja, daarom om de 2u eten éh o.a...
Btw, zou een rauwe biefstuk evenveel effect hebben dan een gebakken? Indien wel, kies ik voor de rauwe
Stancke zei:Ja, daarom om de 2u eten éh o.a...
Btw, zou een rauwe biefstuk evenveel effect hebben dan een gebakken? Indien wel, kies ik voor de rauwe

ik heb die van den aldi, zo van die rechthoekige dingen en er staat "magere verse kaas" op:wardkennes zei:

Zhao yun zei:tapeworm says hi. kzou het toch maar bij gebakken biefstuk houden![]()
